Hej piger.
Jeg er lidt i vildrede, og synes det hele er lidt uoverskueligt lige nu. Har nok mest af alt brug for bare at komme ud med disse tanker og situationer, men hvis nogen af jer har et god råd, så sig endelig til 
I torsdags havde jeg en aftale med en veninde inde i Århus. Vi skulle mødes kl. 11, og alt var tilrettelagt.
Kl. 10.30 ringer jeg til min veninde, snakker med hende og slutter af med at vi ses lige om lidt.
Ringer igen kl. elleve - Hun tager ikke telefonen. Det gjorde hun heller ikke kl. 11.30, kl. 11.50, kl. 12.20, kl. 12.45 eller kl. 13.10.
Kl. 13.30 får jeg en sms fra hende om at hun er faldet i søvn igen, og at hun ikke håbede jeg havde ventet for længe .. Nej nej, kun 2 timer 
Fredag havde jeg en ny aftale med en ny veninde, om at vi skulle til Silkeborg og shoppe og hygge.
Hun skulle kommer forbi og hente mig, og så skulle vi kører sammen derind. - Det var det forslag hun kom med torsdag aften da vi snakkede sammen!
Hun skriver så en sms fredag morgen om at hun ikke havde energi til det, og derfor måtte aflyse.
Det er jo helt fair og forståeligt, men eftersom det var 1. april, troede jeg faktisk først at det var en aprilsnar, og jeg blev sgu også lidt ked, da vi hele ugen havde snakket om hvor meget vi glædede os til at ses, da det var lang tid siden.
Jeg blev sgu lidt skuffet og ked - Er det ikke ok at blive det?
Lørdag skulle jeg i byen med nogle venner, og havde der også en aftale med en 3. veninde.
Hun skulle komme hjem til vores kammerat som vi sad hos inden, og derefter skulle vi i byen og have det sjovt.
Kl. 20.00 får jeg en sms om at hun har haft en travl dag med shopping og tømmermænd fra dagen før, så hun blev lidt forsinket, men hun skulle nok skynde sig.
Skrev til hende igen kl. 22.30 og hører intet.
Kl. 00.15 tager vi i byen, og derinde møder jeg hende kl. 01.30, og hun er pisse fuld.
Det første hun sagde var "Min telefon er så mærkelig, jeg har hverken modtaget dine sms'er eller dine opkald"
Og mit svar er "Hvor ved du så fra at jeg har skrevet og ringet??!" 
Og så begyndte hun på en eller anden meget mærkelig og lang forklaring, som virkelig var ude på dybt vand.
Nu sidder jeg så her, og føler mig som verdens dårligste veninde, fordi jeg føler mig ked og skuffet over mine veninders behandling af mig, de tre dage i træk.
3 forskellige veninder vælger 3 dage i træk at "brænde mig af!". Er det okay? Er det okay at jeg føler mig lidt trådt på, eller skal jeg bare lade som ingenting?
Håber ikke det lyder alt for forvirrende og selvmedlidenheds-agtigt, for det er ikke meningen. Men jeg bliver sgu lidt forvirret.
Hvordan skal jeg tackle disse situationer?
Mette, som dog smiler over det dejlige vejr vi bliver budt i disse dage!
Anmeld