Hvor mange vil være interesseret i et baby.dk komsammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Bambii

tiami skriver:

Vi kunne altid arrangere nogen biler der går fra Fyn til Jylland eller fra Jylland til Fyn, eller fra Kbh til Fyn, whatever Og så har alle mulighed for at komme, uanset hvor det bliver hen.

Jeg håber at det passer med datoen, jeg ser frem til at møde jer alle <3

Eller måske noget med bus eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

LISBETH:-)

celkt skriver:

kom nu tøser...

I kan ikke forvente at det skal være i kbh eller i midtjylland eller et andet sted 'langt ude'... hihi.

Hvis det skal være for hele landet, skal det holdes centralt, det vil sige fyn, hvor der er ca. lige langt for dem, der komme længst væk fra. Ellers er der jo ingen mening i det, hvis det kun er sjællændere der kommer eller kun jyder. Så kan vi lige så godt kalde det et jydsk baby.dk træf eller ect.

Hvis det er noget folk virkeligt gerne vil, så kommer de nok, især hvis det bliver planlagt i goood tid, og ikke er alt for vanvittigt dyrt.

Jeg er helt sikkert frisk...

Jeg er også frisk

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Det er jo ikke alle som har råd til det... 

Jeg er selv på kontanthjælp - og det er ikke fordi det er et stort beløb man får... 

Anmeld

4. april 2011

Bambii

MoarJ skriver:

Det er jo ikke alle som har råd til det... 

Jeg er selv på kontanthjælp - og det er ikke fordi det er et stort beløb man får... 

Til bus?

Jeg er okay god til at arrangere sådan nogle "fester/komsammen" syntes jeg selv, så jeg vil meget gerne hjælpe med at arrangere det hvis det er ?

Anmeld

4. april 2011

Frøken Sørensen

4. april 2011

tiami

Hvis der er mange der skal komme med en bus, så ville det jo være billigere end tog eller bil, fordi der er mange der betaler. Jeg ved ikke nogen om hvor meget det koste i virkligheden, jeg tror bare at hvis vi har nok der vil tage en bus eller en større bil, så skulle det være billigere...

Men ellers, du skal bare sige hvilket sted det vil være, og så vil vi finde ud af hvordan vi kunne arrangere noget transport til alle der er længere væk...

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Det bliver for bøvlet med hele DK.... 

Der er ikke nogen der vil rejse fra Kbh til Skagen og omvendt... Bare et eksempel... 

Vil tro det bliver et Jyllands møde... Og så dem i Kbh/fyn/Sjællænd

evt laver deres eget?! osv osv osv.... 

Anmeld

4. april 2011

Bambii

tiami skriver:

Hvis der er mange der skal komme med en bus, så ville det jo være billigere end tog eller bil, fordi der er mange der betaler. Jeg ved ikke nogen om hvor meget det koste i virkligheden, jeg tror bare at hvis vi har nok der vil tage en bus eller en større bil, så skulle det være billigere...

Men ellers, du skal bare sige hvilket sted det vil være, og så vil vi finde ud af hvordan vi kunne arrangere noget transport til alle der er længere væk...

Nemlig.. Kunne være rigtig hyggeligt at allesammen tager bus sammen.. Og ville selvfølgelig være billigere hvis man kunne fylde bussen op.. fremfor at tage bus, tog, eller køre i bil..

Anmeld

4. april 2011

Bambii

MoarJ skriver:

Det bliver for bøvlet med hele DK.... 

Der er ikke nogen der vil rejse fra Kbh til Skagen og omvendt... Bare et eksempel... 

Vil tro det bliver et Jyllands møde... Og så dem i Kbh/fyn/Sjællænd

evt laver deres eget?! osv osv osv.... 

Ja, nu får vi at se.. Hvad siger du til hjælp evt.? Vil gerne arrangere noget sammen med dig?

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Bambii skriver:

Ja, nu får vi at se.. Hvad siger du til hjælp evt.? Vil gerne arrangere noget sammen med dig?

Jeg vender tilbage til dig... Skal lige have mit hoved i blød... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.