Hvor mange vil være interesseret i et baby.dk komsammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.958 visninger
60 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Mira0911

Jeg har længe tænkt på at vil lave et komsammen, for baby.dk brugerne, dem som er interesseret i at få sat ansigter på, få hygget igennem med mad, unger evt. osv osv... 

Tanken kom frem igen - en anden tråd køre... 

En dag har jeg pludselig fået stablet noget på benene, sted osv... 

Kommer helt an på, hvor mange der ER med på sådan en date... 

Vil da lige høre hvor mange der skulle være interesseret i det... Afstemning kommer senere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Jeg har længe tænkt på at vil lave et komsammen, for baby.dk brugerne, dem som er interesseret i at få sat ansigter på, få hygget igennem med mad, unger evt. osv osv... 

Tanken kom frem igen - en anden tråd køre... 

En dag har jeg pludselig fået stablet noget på benene, sted osv... 

Kommer helt an på, hvor mange der ER med på sådan en date... 

Vil da lige høre hvor mange der skulle være interesseret i det... 

Måske du skulle lave med en afstemning...

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Måske du skulle lave med en afstemning...

Ja, det gør jeg senere... 

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Jeg har fået gået og tænkt tanken om et kæmpe babymøde, hvor dem fra den anden ende af landet også kommer, så der er mulighed for overnatning.

Jeg drømte faktisk en nat at vi havde lejet en stor hal, og så var vi ellers bare SÅ mange mennesker der  

Men, jeg er helt frisk!

Anmeld

4. april 2011

Carina1977

Uhh hvor ville jeg gerne det, men sådan en dag ville ødelægge mig den næste uge. Kan kun klare et mindre "selvskab"

Ville ellers frygtelig gerne møde jer, som jeg debaterer så meget med, men det må jeg jo så bare tage lidt af gangen

Men jeg synes bestemt det er en god ide, og jeg tror der er mange, der ville være interesserede

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Jeg har fået gået og tænkt tanken om et kæmpe babymøde, hvor dem fra den anden ende af landet også kommer, så der er mulighed for overnatning.

Jeg drømte faktisk en nat at vi havde lejet en stor hal, og så var vi ellers bare SÅ mange mennesker der  

Men, jeg er helt frisk!

Præcis dette jeg vil gøre, for de interesserede... 

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Uhh hvor ville jeg gerne det, men sådan en dag ville ødelægge mig den næste uge. Kan kun klare et mindre "selvskab"

Ville ellers frygtelig gerne møde jer, som jeg debaterer så meget med, men det må jeg jo så bare tage lidt af gangen

Men jeg synes bestemt det er en god ide, og jeg tror der er mange, der ville være interesserede

Det bliver ikke lige nu og her det skal arrangeres... 

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Præcis dette jeg vil gøre, for de interesserede... 

Det kunen være rigtig fedt!

Så er det nok noget der skal være et par mdr. inde i fremtiden, så folk ikke har planer - og ikke midt i sommerferien

Anmeld

4. april 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Det bliver ikke lige nu og her det skal arrangeres... 

Nej men sådan er det altid med mig  nok svært for andre at forstå, men sådan er mit liv bare *ss*

Men jeg synes stadig det er en genial ide  

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Jo jeg er frisk hvis det er noget i kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.