Hvor mange vil være interesseret i et baby.dk komsammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

smokin

kommer da helt an på hvor og hvornår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

mor-til-vanessa

jeg vil gerne, hvis jeg ikke skal rejse meget langt for det

Anmeld

4. april 2011

Bambii

Jeg er frisk Men kommer selvfølgelig an på hvor og hvornår? hehe

Anmeld

4. april 2011

lollandpigen

Det kunne være super hyggeligt.... Kommer dog an på sted, ville nok ikke køre til nord jylland for at deltage...

Super foreslag.

Anmeld

4. april 2011

betski

Jeg er klar og er som sådan ligeglad med hvor det er - så længe det passer ind i programmet, så er jeg frisk

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Synes det er en god ide, "problemet" er nok bare, at jeg nok ikke ville kunne deltage, hvis i venter til omkring august, så for mig, jo før, jo bedre

Meeen skal der være noget, så synes jeg bestemt det skal være enten i middelfart eller odense, så der ikke er nogen, der skal rejse over 5 timer for at komme frem. VED GODT det bliver svært, især med Bornholm. Men synes nu ikke man kan være bekendt og holde det i KBH eller Frederikshavn, da det bliver en alt for lang transport tur.

Anmeld

4. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg ville da være interaseret.. er der mulighed for mænderne så også kan komme med da der jo er nogen der har ders mænd/kærester her inde også.
tænker bare min kæreste er efterhånden træt af at han ikke må komme med til nogen ting for det vil han nemlig gerne. ved dog ikke hvis det bliver med overnatning og det hele. men det jo bare at finde ud af hvordan og hvorledes når man har fundet ud hvor mange der vil.

men du kan hvertfald skrive mig/os på listen over nogen der vil deltage. hvis det er muligt hvertfald

Anmeld

4. april 2011

wamse

Måske, kommer an på tid/sted 

Anmeld

4. april 2011

twinny

Jeg er helt sikkert frisk... Men dog ikk hvis det er i nordjylland...

Anmeld

4. april 2011

celkt

kom nu tøser...

I kan ikke forvente at det skal være i kbh eller i midtjylland eller et andet sted 'langt ude'... hihi.

Hvis det skal være for hele landet, skal det holdes centralt, det vil sige fyn, hvor der er ca. lige langt for dem, der komme længst væk fra. Ellers er der jo ingen mening i det, hvis det kun er sjællændere der kommer eller kun jyder. Så kan vi lige så godt kalde det et jydsk baby.dk træf eller ect.

Hvis det er noget folk virkeligt gerne vil, så kommer de nok, især hvis det bliver planlagt i goood tid, og ikke er alt for vanvittigt dyrt.

Jeg er helt sikkert frisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.