Update på "Akut" scanning til morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

norenberg

MoarJ skriver:

Så der er en risiko for at føde for tidligt?

Jeg ved ikke om der er risiko for at føde for tidlig det gjorde jeg bare...syntes bare man skal være opmærksom på det mindste hvis man bløder og evt har lidt pluk veer....hvis de ikke havde føjet mig og sagt at jeg bare var pyldret og havde undersøgt mig ordentligt havde de måske kunne have forhindret at jeg fødte så tidligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Mira0911

norenberg skriver:

Jeg ved ikke om der er risiko for at føde for tidlig det gjorde jeg bare...syntes bare man skal være opmærksom på det mindste hvis man bløder og evt har lidt pluk veer....hvis de ikke havde føjet mig og sagt at jeg bare var pyldret og havde undersøgt mig ordentligt havde de måske kunne have forhindret at jeg fødte så tidligt....

Jeg fik jo direkte at vide at jeg var pyldret... 

Jeg synes ikke selv min læge har taget mig alvorligt efter første scanning for 3 uger siden... Det er først i sidste uge der skete noget... 

Anmeld

4. april 2011

norenberg

MoarJ skriver:

Jeg fik jo direkte at vide at jeg var pyldret... 

Jeg synes ikke selv min læge har taget mig alvorligt efter første scanning for 3 uger siden... Det er først i sidste uge der skete noget... 

jeg fik at vide hele vejen igennem at jeg var pyldret og det fik jeg også at vide 2 juledag da jeg ringede der ud, og dagen efter fødte jeg min søn 13 uger for tidlig....og så udtalte lægerne der tog i mod ham hvorfor jeg dog ikke havde søgt læge i tide....hallo det havde jeg jo gjort mange gange....så der var nogen der havde en grim smag i munden hver gang de så mig på gangen på sygehuset i de 10 uger vi var indlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.