Update på "Akut" scanning til morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.692 visninger
42 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Mira0911

Jeg har lovet at give en update! 

Jeg skulle idag på sygehuset og scannes for at finde ud af, hvorfor jeg bløder... 

Hver gang der er kommet en blødning er jeg straks bekymret - Det er ikke lige noget man sådan lige kan vænne sig til... 

Jeg bliver kaldt ind og snakker med en læge og en scannings dims er også tilstede, så hun kan skrive i min journal... 

Jeg skulle scannes i skeden - Havde jeg også regnet med, hvor de også vil kunne finde det bedste svar... Lægen vil tjekke om der skulle ske og være noget løst fra moderkagen, hvilket der ikke var.. Hun kunne ikke finde nogle blodansamlingere eller noget... Trods blødningerne, har lillepigen det godt, hun sidder på sin rumpe og tramper imod min livmoder med sine fødder, det viste lægen på scanningen... 

Så beskeden fra lægen: Dorthe du må indordne dig efter at din graviditet er som den er, og mere kan der gøres. Det er meget normalt at bløde under en graviditet, så jeg kan være meget rolig, så længe der ikke er smerter eller veer blandet sammen med smerter.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Madam Blå

Hvor dejligt at alt var som det skulle være!

Har helt lyst til at sige tillykke med det

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Dejligt der ikke er noget i vejen. Fik i et hint om, hvorfor du blødte fx om det er det med p-pillerne?

Nårh hvor lyder det til hun hygger sig derinde

Held og lykke fremover, håber stadig det snart stopper for dig, for ville ikke selv kunne klare det i længden.

Anmeld

4. april 2011

Kirstine85

MoarJ skriver:

Jeg skulle idag på sygehuset og scannes for at finde ud af, hvorfor jeg bløder... 

Hver gang der er kommet en blødning er jeg straks bekymret - Det er ikke lige noget man sådan lige kan vænne sig til... 

Jeg bliver kaldt ind og snakker med en læge og en scannings dims er også tilstede, så hun kan skrive i min journal... 

Jeg skulle scannes i skeden - Havde jeg også regnet med, hvor de også vil kunne finde det bedste svar... Lægen vil tjekke om der skulle ske og være noget løst fra moderkagen, hvilket der ikke var.. Hun kunne ikke finde nogle blodansamlingere eller noget... Trods blødningerne, har lillepigen det godt, hun sidder på sin rumpe og tramper imod min livmoder med sine fødder, det viste lægen på scanningen... 

Så beskeden fra lægen: Dorthe du må indordne dig efter at din graviditet er som den er, og mere kan der gøres. Det er meget normalt at bløde under en graviditet, så jeg kan være meget rolig, så længe der ikke er smerter eller veer blandet sammen med smerter.... 

Jeg pletblødte også lidt under hele min graviditet med vores første.

Jeg var til lægen 2 gange som sendte mig videre til akutsvangerskabsambulatorie begge gange. Først anden gang undersøgte de mig indvendigt.

De sagde at min livmoderhals buede lidt ud af eller sådan noget (de lavede en meget fin tegning) og at det gjorde at der ikke skulle meget til at irretere den (fx sex eller hvis jeg rørte mig meget) og deraf pletblødningen. Det er helt normalt og helt ufarligt.

Anmeld

4. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Pyyyh det var da rat at få at vide.
Jeg har tænkt meget på dig her i weekenden

Men du skal vel fortsat tage den meget med ro, eller???

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. april 2011

Holbæktrunten

Dejligt at få den besked - selvom den utvivlsomt er svær at tage helt til efterretning, og bare smide bekymringerne over bord 

Anmeld

4. april 2011

Pige2009

Det var da rart at få vished

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Pyyyh det var da rat at få at vide.
Jeg har tænkt meget på dig her i weekenden

Men du skal vel fortsat tage den meget med ro, eller???

Kærligst
Sussie

Jeg skal holde mig helt i ro, mens blødningerne er der, hvis de er der frem til fødslen, ja så er det sengeliggende indtil da og holde mig i ro... 

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Dejligt der ikke er noget i vejen. Fik i et hint om, hvorfor du blødte fx om det er det med p-pillerne?

Nårh hvor lyder det til hun hygger sig derinde

Held og lykke fremover, håber stadig det snart stopper for dig, for ville ikke selv kunne klare det i længden.

De snakkede slet ikke om p-pillerne idag, de kunne godt se den tidligere læge havde skrevet det... 

Men ikke noget om hvorfor jeg bløder, for hun kunne ikke se noget på scanningen, alt er som det skulle være... Nogle bløder bare i graviditeten uden det har betydning.. 

Anmeld

4. april 2011

misspippi

Dejligt at høre at alt - trods alt - er ok og lillepigen har det godt

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.