Pudsletaske (vis din)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

morpia1

Hej

Jeg har en der passer til min Emmaljunga barnevogn . men de har nogle rigtig pæne nogen her   http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/pusletasker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Palaja

ALMA Black

Jeg har denne ByStroom. Dog i rød (udgået). Super lækker, og ikke så bred som andre ByStroom tasker, perfekt når den skal hænge på styret. Og der kan være meget i den. Super lækker kvalitet også. Den er lidt i den dyre ende, 800 kr, men pengene værd! ByStroom har tit nogle af deres pusletasker på tilbud, jeg fik min til 500

Anmeld

12. april 2011

Pigent

Fin barnevogn(: Jeg har jo ikke nogen pusletaske når jeg ikke har børn. 

Min synes Emmaljunga (Sport pusletaske), Gaia og Ko og  ByStroom er nogle fine pusletasker. 

Anmeld

12. april 2011

Nadia&Daniel

Min taske..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Bavianis

Jeg ønsker mig denne, der passer rigtigt godt til vores kongeblå barnevogn. Tasken ér i skind og hedder "Fairytale".

Fairytale, Pusletaske i Skind

Anmeld

12. april 2011

cecilie1984

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg ventre jo en pige med termin i august. Da Mathias kun vil være 16 mdr når han bliver storbror, har vi anskaffet os ny barnevogn til tøsen..... Der var ikke taske med, så det skal jeg have fat i..... Og vil derfor gerne se jeres?

Ligger billede ind af barnevognen, så i kan se hvad vogn den skal kunne passe list til....

Hej

vi har denne pusletaske som vi købte til vores datter for 2½ år siden. Hendes barne vogn var en sort emmaljunga så den passede jo fint med pusletasken.

Men venter endnu en pige og vil også bruge pusletasken til lillesøster. Vi har dog købt ny barnevogn og ved egentlig ik om den passer med pusletasken men vælger dog at bruge den alligevel.

her er pusletasken og vores nye barnevogn

Anmeld

12. april 2011

Clisolka

Jeg har købt en ganske alm. fra Fuzzies i sort  Den er langt bedre end den der hørte til barnevognen (Trille)

Det bedste ved tasken er alle de lommer, liggeunderlaget - og pladsen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.