Pudsletaske (vis din)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.719 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Jeg ventre jo en pige med termin i august. Da Mathias kun vil være 16 mdr når han bliver storbror, har vi anskaffet os ny barnevogn til tøsen..... Der var ikke taske med, så det skal jeg have fat i..... Og vil derfor gerne se jeres?

Ligger billede ind af barnevognen, så i kan se hvad vogn den skal kunne passe list til....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Sommersko

Min datter er også kun 14½ måned når lillesøster kommer om lidt, så her har vi også været ude at købe en større pusletaske.

Jeg valgte denne model fra bystroom, og er bare SÅ glad for den. Der er to store seperate lommer i den, og plads til alt :-) Den fåes i flere farver. www.bystroom.dk. OG så kan den jo stadig bruges af moren, når børnene bliver større ;-)

CLEO Black

Anmeld

5. april 2011

Line78

ja så har min pusletaske der iøvrigt gik i arv til mig, udtjent sin værnepligt og jeg må se mig om efter en ny.

OG... hold da op hvor er der sket meget siden pusletasken var et ekstra udstyr til barnevognen.

kom mere eller mindre tilfældigt forbi www.babynbags.dk og spørg mig lige om de kan komme til for modeller.

Jeg må bøje mig i støvet for hvem der nu engang designer taskerne. man får helt lyst til at købe taskerne som almindelig taske. der er ikke meget pusletaske over pusletasker mere.....

hilsen Line, der lige har opgave at hun har en fetish

Anmeld

5. april 2011

Thereseh

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg ventre jo en pige med termin i august. Da Mathias kun vil være 16 mdr når han bliver storbror, har vi anskaffet os ny barnevogn til tøsen..... Der var ikke taske med, så det skal jeg have fat i..... Og vil derfor gerne se jeres?

Ligger billede ind af barnevognen, så i kan se hvad vogn den skal kunne passe list til....

Jeg har købt en pusletaske fra "Storksak", modellen hedder Elisabeth. Den er i kernelæder, og jeg kan bruge den som almindelig taske bagefter. Der kan fx. sagtens være en laptop i den. 

Den kan købes mange steder online, fx. inde hos Filabel.dk

Anmeld

5. april 2011

SpunkenJo

Jeg har den her:

Den er fra ByStroom 

Anmeld

5. april 2011

Maja_4000

Jeg har en Storksak (:

Det var en jeg vandt  Men den koster vidst omkring 1000 kr .. Der er rigtig god plads i den .. 
Jeg ville have haft en BEA fra ByStroom .. Men det var lidt dumt at gå ud og købe en , når nu den her var gratis  

Anmeld

5. april 2011

bøgelund

den her, som tit bliver vist.. men den er FANTASISK.. der kan være så meget i.. 

Anmeld

6. april 2011

Koen.

Jeg har en Gaia og Ko i rød læder, så den passer vist ikke til barne vognen

Anmeld

6. april 2011

mortilnoahogmelina

JEg har bare en ganske alm Emmaljunga jeg købte med barnevognen .
Men søger man en med meget plads i vil Jeg ikke anbefale sådan en . Så skal man ud og finde noget helt andet så som dem de andre viser frem . utrolig flotte

Anmeld

10. april 2011

morpia1

Hej

Jeg har en der passer til min Emmaljunga barnevogn . men de har nogle rigtig pæne nogen her   http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/pusletasker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.