Kønsscanning eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Kan godt forstå du valgte det i dit tilfælde! Helt klart. Det kunne også bare være så dejlig at se den bette spjætte rundt igen, ikke kun for kønnets skyld.. Men min kæreste er ikke begejstret for idéen, synes virkelig det er spild af penge. Og kan godt følge ham, men synes bare 1½ måned er lang tid at vente på at se vores engel igen, og det er jo ikke en gang sikkert de vil sige kønnet til MD!

Min kæreste var bestemt heller ikke begejstret for det.... Jeg fortalte ham hvordan jeg havde det og frygtede virkelig meget... 

Til sidst sagde han okey... Og var selv glad for at vi tog afsted... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Min kæreste var bestemt heller ikke begejstret for det.... Jeg fortalte ham hvordan jeg havde det og frygtede virkelig meget... 

Til sidst sagde han okey... Og var selv glad for at vi tog afsted... 

Må prøve at se, om jeg kan få ham overtalt, men er jo sjovest hvis han virkelig gerne vil afsted!

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

KAn det betale sig? Jeg er i starten af 15. uge og PISSE nysgerrig! Kan få en scanning for 500. Min kæreste synes det er spild af penge og vi lige så godt kan vente til MD, og kan godt følge ham, men jeg er så nysgerrig lige NU! Så tænker på at betale det selv bare.. Men ved ikke helt! Han må self. gerne komme med alligevel, for det er jo ikke hans skyld, at jeg er hamrende utålmodig! Hehe..

Men kan det betale sig med en tidlig kønsscanning? Nogen der har prøvet, hvor resultatet var forkert ved tidlig scanning? Hvad ville i gøre og hvornår?

I får også af vide og barnet er sund og rask går jeg ud fra, altså at de lige scanner igenem lige hurtig.. så ville jeg mene at 500kr er okay hvis man også får af vide om alt er okay hos babyen.. jeg ventede selv til MD og fik det af vide.. men nogle JM vil ikke fortælle det til MD men det kan man ikke vide på forhånd

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Kan kun sige: GØR DET

Jeg var afsted i går, og det var ALLE pengene værd

Min mand synes også sagtens vi kunne vente til MD, men overraskede ham med en lille road-trip, hvor vi startede med en kønsscanning på min regning - og han var også bare SÅ glad bagefter

Men også som de sagde derinde, så er de til MD-scanningen under tidspres, de er ikke "uddannede" i at skulle se kønnet, de havde flere gange prøvet, folk havde ringet til dem, fordi de havde fået forkert køn og vide til MD...

De havde endnu ikke gættet forkert dernede (de har vidst eksisteret i 7 år) og en sikkerhed på 99,9%

Kan KUN anbefale det, og man får altså et HELT andet forhold til den lille derinde, når man ved om det er en prins eller prinsesse

Anmeld

3. april 2011

twinny

altså jeg har ikk fået det endnu... Men jeg havde allerede bestilt tid, inden jeg skulle til NF. Men fandt ud a der var to, så skal alligevel til scanning hver 14 dag. så aflyste... Men jo jeg ville gøre det.... ville heller ikke kunne vente....

Anmeld

3. april 2011

Lotus86

Jeg havde også helt sikkert gjort det hvis jeg var dig, det jo ikke noget du kommer til at fortryde, og det er bare helt fantastisk at få af vide med sikkerhed hvad der gemmer sig derinde, specielt når man ikke kan være sikker på at få et klart svar til md-scanningen.

Anmeld

3. april 2011

Sophia'smor

vi var til kønsscanning 16+4, en helt ubeskrivelig oplevelse, det var både 2d 3d og 4d, jeg kan anbefale det,

Anmeld

4. april 2011

Lolouba

Nøj det lyder fristende når den tid kommer..! Nogen der kan anbefale et sted i Odense?

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Jeg har også været afsted i mandags. Og kan klart anbefalde det. Når du køber en scanning tager de sig tid til, at finde kønnet og viser mange andre søde og sjove ting ved barnet. Fx havde vores jordmoder ved NF ikke rigtig tid, så vi så kun hjerteslag, næse og hun tog de mål hun skulle bruge. Men til kønsscanning så vi arme, ben, hænder og blæren kunne vi også se på den ene.

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Lolouba skriver:

Nøj det lyder fristende når den tid kommer..! Nogen der kan anbefale et sted i Odense?

Jeg og Maalene var hos dem her, dog i Fredericia afdelingen:

http://www.jordemoder.dk/DK/forside.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.