Kønsscanning eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Anonym trådstarter

KAn det betale sig? Jeg er i starten af 15. uge og PISSE nysgerrig! Kan få en scanning for 500. Min kæreste synes det er spild af penge og vi lige så godt kan vente til MD, og kan godt følge ham, men jeg er så nysgerrig lige NU! Så tænker på at betale det selv bare.. Men ved ikke helt! Han må self. gerne komme med alligevel, for det er jo ikke hans skyld, at jeg er hamrende utålmodig! Hehe..

Men kan det betale sig med en tidlig kønsscanning? Nogen der har prøvet, hvor resultatet var forkert ved tidlig scanning? Hvad ville i gøre og hvornår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

KAn det betale sig? Jeg er i starten af 15. uge og PISSE nysgerrig! Kan få en scanning for 500. Min kæreste synes det er spild af penge og vi lige så godt kan vente til MD, og kan godt følge ham, men jeg er så nysgerrig lige NU! Så tænker på at betale det selv bare.. Men ved ikke helt! Han må self. gerne komme med alligevel, for det er jo ikke hans skyld, at jeg er hamrende utålmodig! Hehe..

Men kan det betale sig med en tidlig kønsscanning? Nogen der har prøvet, hvor resultatet var forkert ved tidlig scanning? Hvad ville i gøre og hvornår?

Jeg ville vente til MD og så bruge de penge på et lækkert stykke tøj til babsen :p

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg ville vente til MD og så bruge de penge på et lækkert stykke tøj til babsen :p

Men hvis nu vi ser bort fra økonomien, for den er ikke et problem Har sagtens råd til både babyting og scanning

Anmeld

3. april 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Men hvis nu vi ser bort fra økonomien, for den er ikke et problem Har sagtens råd til både babyting og scanning

Når der kun er 5 uger til MD så ville jeg godt kunne vente Så ville jeg bruge de 500 til en 3D-4D scanning.. DET ER FEDT 

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Når der kun er 5 uger til MD så ville jeg godt kunne vente Så ville jeg bruge de 500 til en 3D-4D scanning.. DET ER FEDT 

En 3D/4D scanning har vi allerede fået i gave, så den skal vi heller ikke købe. Hehe

Anmeld

3. april 2011

Marisen81

Jeg var til kønsscanning i onsdags og kan virkelig anbefale det!

Udover at konstatere kønnet, det tog jo under et minut, gennemgik jordemoderen vores lille pige fra top til tå. Vi så at hendes hjerne ser ud som den skal, de 4 kamre i hjertet, hørte hjertelyd, at der var fostervand i mavesækken, at nyrerne virker osv.  Samtidig var hun gavmild med at vise os hende i 3d.

Jeg var høj af lykke 48 timer efter, og nu er jeg bare rigtig tilfreds med at vide kønnet, det er fedt at kunne sige hun i stedet for den.

Desuden får du jo en dvd med hjem, og det har virkelig bragt lykke hos vores familier at få lov til at se en scanning af vores lille pige.

Skal til MD om 3 uger, men kunne altså ikke vente

KH

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Marisen81 skriver:

Jeg var til kønsscanning i onsdags og kan virkelig anbefale det!

Udover at konstatere kønnet, det tog jo under et minut, gennemgik jordemoderen vores lille pige fra top til tå. Vi så at hendes hjerne ser ud som den skal, de 4 kamre i hjertet, hørte hjertelyd, at der var fostervand i mavesækken, at nyrerne virker osv.  Samtidig var hun gavmild med at vise os hende i 3d.

Jeg var høj af lykke 48 timer efter, og nu er jeg bare rigtig tilfreds med at vide kønnet, det er fedt at kunne sige hun i stedet for den.

Desuden får du jo en dvd med hjem, og det har virkelig bragt lykke hos vores familier at få lov til at se en scanning af vores lille pige.

Skal til MD om 3 uger, men kunne altså ikke vente

KH

Du frister godt nok! Men der er nemlig 1½ måned til MD i midten af Maj, og jeg vil også bare så gerne se bebs igen.. Og vi får nemlig også DVD med, det kunne være så vildt! Føler mig meget splittet

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

Jeg havde mine tvivl i starten, til om jeg skulle tage til sådan en scanning eller ej... 

For mit vedkommende, var det, det hele værd... 

Jeg begyndte at bløde da jeg var 12+5 og har blødt lige siden... Nu er jeg 15+6... 

Vi valgte at komme til en kønsscanning, fordi vi begge vil vide kønnet og ikke kunne vente til MD scanningen... Og så fordi jeg var så bekymret for de blødningerne jeg havde.. Lægerne havde sagt, så længe jeg ikke har smerter og blødningerne ikke er værre, så vil de ikke gøre mere... 

Jeg var rigtig glad for at vi tog til den scanning, jeg frygtede virkelig at der ikke var liv derinde - Det var der masser af.... 

Det jeg kan sige er - Gør hvad du føler mest for... 

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg havde mine tvivl i starten, til om jeg skulle tage til sådan en scanning eller ej... 

For mit vedkommende, var det, det hele værd... 

Jeg begyndte at bløde da jeg var 12+5 og har blødt lige siden... Nu er jeg 15+6... 

Vi valgte at komme til en kønsscanning, fordi vi begge vil vide kønnet og ikke kunne vente til MD scanningen... Og så fordi jeg var så bekymret for de blødningerne jeg havde.. Lægerne havde sagt, så længe jeg ikke har smerter og blødningerne ikke er værre, så vil de ikke gøre mere... 

Jeg var rigtig glad for at vi tog til den scanning, jeg frygtede virkelig at der ikke var liv derinde - Det var der masser af.... 

Det jeg kan sige er - Gør hvad du føler mest for... 

Kan godt forstå du valgte det i dit tilfælde! Helt klart. Det kunne også bare være så dejlig at se den bette spjætte rundt igen, ikke kun for kønnets skyld.. Men min kæreste er ikke begejstret for idéen, synes virkelig det er spild af penge. Og kan godt følge ham, men synes bare 1½ måned er lang tid at vente på at se vores engel igen, og det er jo ikke en gang sikkert de vil sige kønnet til MD!

Anmeld

3. april 2011

Marisen81

Ja, jeg frister

Hvis økonomien ikke er et problem, ville jeg gøre det.

Min kæreste synes også det var noget pjat, så han ville ikke med. Tog min mor med i stedet, og hun blev bare så glad da jeg spurgte hende. (Og kæresten tog tidligt fri fra arbejde for at komme hjem og se dvd'en)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.