Advarsel: stærk film fra dr. phil show

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Zeus

Det er ikke fordi jeg vil blive ved med at hive den op igen

Jeg tog fejl! De er stadig igang med retsagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Sof

Jeg måtte opgive at se den da hun satte ham på bordet, jeg fik det helt dårligt og hold nu op hvor har jeg lyst til at hente den knægt og bare holde ham i mine arme og sige at jeg nok skal passe på ham!

Dumme !"#¤%&%¤#" af en madamme!

Anmeld

4. april 2011

HelleBelle

Hun skulle bare sendes af h. til og knægten skulle ha så mange kram og være hos en kærlig familie, føj hvor hun splitter den lille dreng ad

Anmeld

4. april 2011

h_bernie

Puuh fik det helt fysisk dårligt af at se den. Hvor er det bare synd og total mishandling af den lille dreng.

Anmeld

4. april 2011

Tystys14

Zeus skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=TmLhHimvx8M

Faldt over filmen på facebook, og sidder simpelthen og  

Hvordan kan man få sig selv til at behandle en 7-årig knægt på den måde, og HAN får ballade for at have leget med blyanter i skolen????!!!!

(Det er en mor der "diciplinerer" sin adoptiv søn)

er TOTALT i chok  hun er jo syg i hovedet... hvad f***** er meningen med den behandling...  Sidder med min datter på 1 måned og kunne ikke lade være med at omfavne hende imens jeg så  det... hvis nogne bare tænker på at behandle hende sådan...  Men hun gør det mod sin "egen" søn... det jo grotesk...  sådan nogle mennesker skulle ikke være med i dr. phil men i piger i lænker...

Anmeld

4. april 2011

FamilenStorm

Måtte lige give min lille prinsesse et knus efter jeg så den film..

Føj hvordan kan man dog være sådan over for et lille barn.. Fik helt tåre i øjnene.. Hun burde ikke kunne få lov at adoptere..

Stakkels dreng..!

Anmeld

4. april 2011

Sommerbird

Det er ved at være et gammelt klip og det er frygtelig synd for den stakkels dreng 

Dog fatter jeg ikke "hun skulle have samme tur"  mentaliteten i denne tråd. Hvis hun fik det så var man vel ligevidt, skulle vedkommende der gav hende samme tur, velvidende om at det er forkert, så også have en tur? 

Hun er syg og har brug for hjælp -ikke tæsk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.