Advarsel: stærk film fra dr. phil show

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

4xGreve

arrgh jeg kan ikke få lyd på men det virker utrolig grimt det hun gør, det er direkte (udfra hvad jeg kan se) psykisk mishandling (kan ikke helt se hvad hun ellers gør ved den stakkels lille dreng men kan se at han er så skræmt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Mullemus86

Stakkel, stakkels barn..!!

Anmeld

3. april 2011

Kamulla

puha nej hvor har jeg ondt i maven.. får kvalme og bliver rørt til tårer!!! hvordan kan man gøre det der mod et barn??? man anvender da ikke magt og totur på den måde... føj hun skulle have en omgang skulle hun!!!! 

Anmeld

3. april 2011

Hvem?

Jeg så udsendelsen da den var engang på TV3 og husker den TYDELIGT, aldrig har jeg tudet så meget til noget i fjernsynet, aldrig har jeg haft så bankende et hjerte pga. noget jeg ser i TV'et, jeg håber inderligt at hun en dag hun blir gennembanket og efterladt!!

Jeg tør ikke se klippet nu, det er grotesk at det kan se - stakkels dreng, han er mere end velkommen til at komme hjem til os!

Anmeld

3. april 2011

Zeus

De er blevet politianmeldt, og har været i retten - hvor de blev frikendt, og har stadig drengen boende

"They're good people caught up in a bad situation," Peter Ramgren, one of Beagley's defense attorneys, said. "Child Protective Services has done a complete investigation and found no evidence of abuse of the other children…if they believed it was a dangerous situation they would have removed the children."

"Nothing Jessica has done is criminal. If you give your child food that has hot sauce on it - maybe they eat Mexican food - does that mean its child abuse," said Bill Ingaldson, another lawyer for Beagley.

Beagley's husband is a patrol officer for the Anchorage Police Department. The family is active in the Mormon church. The couple has four biological children and adopted twins from Russia.

The boy seen on the show is still in his parents' custody.

Anmeld

3. april 2011

Hvem?

Zeus skriver:

De er blevet politianmeldt, og har været i retten - hvor de blev frikendt, og har stadig drengen boende

"They're good people caught up in a bad situation," Peter Ramgren, one of Beagley's defense attorneys, said. "Child Protective Services has done a complete investigation and found no evidence of abuse of the other children…if they believed it was a dangerous situation they would have removed the children."

"Nothing Jessica has done is criminal. If you give your child food that has hot sauce on it - maybe they eat Mexican food - does that mean its child abuse," said Bill Ingaldson, another lawyer for Beagley.

Beagley's husband is a patrol officer for the Anchorage Police Department. The family is active in the Mormon church. The couple has four biological children and adopted twins from Russia.

The boy seen on the show is still in his parents' custody.

OMFG!!!!!!!!!

Anmeld

3. april 2011

Mamalou

Jeg er fuldstændig i chok... Stakkel lille dreng. Det er så tydeligt, at han er angst for moderen, da hun konfronterer ham. Den dreng burde fjernes - det er jo direkte børnemishandling! 

Puha jeg er helt grædefærdig og kæresten er lige så rystet

Anmeld

3. april 2011

Mamalou

Den mor burde have samme tur - og mere til... Føj!

Anmeld

3. april 2011

Zeus

http://abcnews.go.com/US/hot-sauce-mom-jessica-beagley-charged-child-abuse/story?id=12796871&page=1

Artiklen er godt nok på engelsk, men der står det hele.. Der er også et klip fra da historien blev omtalt i ABC news..

Anmeld

3. april 2011

MaliksMor

FØJ! en klam kælling..

Forhåbeligt for hun igen - når drengen er stor nok til at gi' hende samme omgang..

Jeg forstår slet ikke at sådan nogle personer kan få lov til at beholde deres børn.. FØØØØØØØØØJ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.