Kæmpebaby :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Maise86

Har kun en ting at sige: Godt det ikke er mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Lady Marion <3

Majeha skriver:

Faldt lige over dette billede på nettet. Det er, så vidt jeg, ved, den 2. største baby, der er blevet født. Den største vejede 10kg ved fødslen, denne "kun" 7 kg  (begge taget ved kejsersnit, men det havde I nok regnet ud)

Ikke lige, hvad man kan kalde en lille bebs

Der må være noget galt med det barn   Det ser da også ud til at have dræn lagt ind , det ser ud som om barnet er fyldt med væske

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

WiitrioeN skriver:

kan huske da vi lå på neo var der en ny-født baby ved siden af Daniella (da hun ca. var en månede gammel) og han vejet vist havd jeg husker lidt over 6kg og der lå denne lille store baby ved siden af Daniella der ikke egeng nærmet sig 1kg også stod jeg og stirret fra det ene barn til det andet hehe og tænkte ikke på et eneste tidspunkt hold da op hvor er Daniella lille men tænke oh my good sikke en KÆMPE baby jeg kan da godt forstå mor overhovedet ikke kan gå (han var utrolig nok født naturligt men moderen sad meget længe i kørestol)

Det minder mig om at jeg lå på neo med min 4055 g og 55 cm baby.. han lå ved siden af andre der vejede omkring 1000 g, det var en underlig fornemmelse

Anmeld

3. april 2011

louise8723

Muffi<3 skriver:

Der må være noget galt med det barn   Det ser da også ud til at have dræn lagt ind , det ser ud som om barnet er fyldt med væske

ikke nødvendigvis.. de fleste der bliver født SÅ store er gerne fordi at moderen har diabetes.. og hvis hun så bor i et land hvor der som i danmark ikk er gratis behandling osv.. så kan de ske at barnet bliver så stort

Anmeld

3. april 2011

henh01

Puha må have været tungt.

Det er ikke så længe siden der var hospitalet i flimmerkassen hvor en familie havde en 1 årig på ikke mindre end 17 kg. De skulle i udredning for hvorfor han tog så meget på. Men 17 kg og 1 år... puha det er gået stærkt

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Barnet ligner en voksen mand i hoved synes jeg 

Anmeld

3. april 2011

Lady Marion <3

louise4060 skriver:

ikke nødvendigvis.. de fleste der bliver født SÅ store er gerne fordi at moderen har diabetes.. og hvis hun så bor i et land hvor der som i danmark ikk er gratis behandling osv.. så kan de ske at barnet bliver så stort

Jo jo jeg er klar over diabetes børn bliver så store , det var nu mere drænet jeg tænkte på   Tænker det måske var fordi de tappede væske fra det ??  Bare et gæt

Anmeld

3. april 2011

Majeha

Hmm, jeg synes billedet ser manipuleret ud, tænker især på vægten hvor der bare står "7" 

Det er skam rigtig nok. Billedet er fra en artikel i jp.

http://jp.dk/timeout/article1108731.ece

Og det er sket flere gange, bl.a. her:

http://www.netbaby.dk/show.asp?ID=3579

Anmeld

3. april 2011

4xGreve

PsychedeliC skriver:

Det minder mig om at jeg lå på neo med min 4055 g og 55 cm baby.. han lå ved siden af andre der vejede omkring 1000 g, det var en underlig fornemmelse

åh ja dete r det nemlig... hehe men det er jo heldigvis også det skønne ved den her verden er at man får lov at se mange sidder af alt ting hehe

Anmeld

3. april 2011

Maise

selv om jeg var på diabeteskost de sidste 3 mdr. af min graviditet og fik AKS 38+5 vejede clara 4140 gram. havde je spist som jeg ville og gået tiden ud eller over havde jeg da også fået en baby på 1-2 kg mere, så har man ikke muligheden for hjælp eller ved man har graviditetssukkersyge, er dette altså desværre en "normalt" fænomen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.