Kæmpebaby :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.104 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Majeha

Faldt lige over dette billede på nettet. Det er, så vidt jeg, ved, den 2. største baby, der er blevet født. Den største vejede 10kg ved fødslen, denne "kun" 7 kg  (begge taget ved kejsersnit, men det havde I nok regnet ud)

Ikke lige, hvad man kan kalde en lille bebs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

twinny

voldsomt

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Majeha skriver:

Faldt lige over dette billede på nettet. Det er, så vidt jeg, ved, den 2. største baby, der er blevet født. Den største vejede 10kg ved fødslen, denne "kun" 7 kg  (begge taget ved kejsersnit, men det havde I nok regnet ud)

Ikke lige, hvad man kan kalde en lille bebs

Ej... .. 

Anmeld

3. april 2011

aya-zia

undskyld ved godt man ik må sige sådan noget... men det er altså ik en særlig pæn eller sød baby... kan den jo selvfølgelig ik gøre for men ej jeg ville være ked af hvis mine piger havde været SÅ store

Anmeld

3. april 2011

Peps

Hold da op....

Og jeg synes at min nr 3 på 4400 g og 54 cm var tyk, da han blev født.....

Anmeld

3. april 2011

4xGreve

kan huske da vi lå på neo var der en ny-født baby ved siden af Daniella (da hun ca. var en månede gammel) og han vejet vist havd jeg husker lidt over 6kg og der lå denne lille store baby ved siden af Daniella der ikke egeng nærmet sig 1kg også stod jeg og stirret fra det ene barn til det andet hehe og tænkte ikke på et eneste tidspunkt hold da op hvor er Daniella lille men tænke oh my good sikke en KÆMPE baby jeg kan da godt forstå mor overhovedet ikke kan gå (han var utrolig nok født naturligt men moderen sad meget længe i kørestol)

Anmeld

3. april 2011

Sommerbird

Hmm, jeg synes billedet ser manipuleret ud, tænker især på vægten hvor der bare står "7" 

Anmeld

3. april 2011

Majeha

Er i hvert fald glad for, at det ikke var mig, der skulle bære rundt på "sådan en" i ni måneder   Vildt at tænke på, at det er 3 gange min søns vægt, da han var nyfødt.Pyha 

Anmeld

3. april 2011

twinny

WiitrioeN skriver:

kan huske da vi lå på neo var der en ny-født baby ved siden af Daniella (da hun ca. var en månede gammel) og han vejet vist havd jeg husker lidt over 6kg og der lå denne lille store baby ved siden af Daniella der ikke egeng nærmet sig 1kg også stod jeg og stirret fra det ene barn til det andet hehe og tænkte ikke på et eneste tidspunkt hold da op hvor er Daniella lille men tænke oh my good sikke en KÆMPE baby jeg kan da godt forstå mor overhovedet ikke kan gå (han var utrolig nok født naturligt men moderen sad meget længe i kørestol)

heh... kan godt forstå dig.... havde tænkt det samme...

Anmeld

3. april 2011

NinaNymannMadsen

det har da aldrig været en baby men et barn fra den blev født. hold da helt op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.