Gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.807 visninger
63 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver dette indlæg ikke som kritik eller noget som helst negativ.

Men som en bekymring.

Ved godt at det er total kyllinge agtigt at gøre det anonymt men ... Sorry piger.

Der er mange gange hvor jeg får brev om gaver til en eller anden. En rigtig hyggelig ting som jo viser hvor meget vi holder af hinanden. Men jeg kan ikke lade være med at tænke at der var flere/andre der også kunne bruge en hilsen som måske ikke får en.

Kunne der sidder nogen som har tænkt det???

Tænker bare at vi skal passe på ikke at glemme nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

LIZO

kan kun give dig ret... 

synes det er svært nogle gange. for ja jeg er heldig at jeg ikke er alvorlig syg, er mine børn hellere ikke..  men derfor ville det være rart at der os blev husket på andre... behøver jo ikke koste penge. en lille hilsen osv ville os være rart..

Anmeld

3. april 2011

Milka

meget enig

Anmeld

3. april 2011

anna-jonas

Jeg tror at det handler om, at nogle er bedre "venner" end andre, og derfor er mere obs. på at samle ind til gaver, til de personer man føler sig tæt forbundne med. Det har ikke noget at gøre med, at der sidder 1 eller 2 personer og "bestemmer" hvem der har fortjent en gave og hvem der ikke har.

Det er vel lige som IRL, at man køber en blomst til en person der er syg, eller har været ude for noget slemt, fordi denne person er en ven, og derfor betyder noget for en. Mens man nok ikke er så obs på, at købe en blomst til en bekendt eller en nabo..............som ikke er så tæt på.............håber i forstår.

Synes det er FANTASTISK at mennesker tænker på andre, især når livet gør ondt. Og tænk...............det foregår i cyberspace.

Det står jo folk frit for, at springe over når der bliver samlet ind.

Anmeld

3. april 2011

Klitgaard

Er meget enig med dig

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Mette: Der ER fantastisk og også derfor jeg ikke mener at det skal stoppe men at vi bare skal passe på ikke at glemme nogen.

Men rart at andre har tænkt det samme

Anmeld

3. april 2011

Dictes mor

Jeg har det mest sådan, at jeg ville rigtig gerne, hvis jeg havde midlerne til at være med i nogle af gaverne, men det har jeg ikke, og så får jeg dårlig samvittighed, men jeg har ikke pengene og er derfor ikke med i gaverne, sådan må det jo bare være.

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg har heller ikke altid penge til det. Selvom det lyder dumt når det jo ikke drejer sig om mange pr. gang

Anmeld

4. april 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg kan godt se hvad du mener. Men som Mette rigtig godt skriver det, så er der ikke een der sidder og bestemmer hvem som får:0) vi kan alle starte en indsamling og stå for denne.... Og jeg synes da netop, hvis man synes at nogen bliver overset, at man skal gøre noget ved det:0)

Jeg tænker at det er meget normalt, at man som Mette også skriver, ikke er lige tæt med alle, og at man måske derfor også har mere sympati med nogen osv... Ganske normalt. Men jeg kan kune tale for mig selv og der er ikke bogen NS'ere jeg ikke ville give en gave til! At midlerne så kan være/er små er noget andet...

Anmeld

4. april 2011

ChatH

er også lidt enig, selvfølgelig er nogen bedre venner end andre og det kan man jo ikke bebrejde nogen

Men tænker også mere generelle gaver som fødsler og diverse runde fødselsdage med mere... der kunne vi måske blive bedre til at huske alle... det drejer sig mange gange ikke om mere end 5-10kr og folk bliver så glade..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.