Anonym skriver:
Jeg er lidt i en træls situation. ( langt)
For over 1 år siden fik jeg en helt ny cykel.Min venindes datter skulle bruge en cykel til et arrangement i skolen men havde ingen cykel så hun fik lov til at låne min.
Efter 1 år har jeg stadig IKKE fået min cykel tilbage.
Jeg har skæntes med min mor rigtig meget pga. den cykel fordi jeg har fået den af hende så hun har tit sagt få den hjem osv hvor jeg flere gange har sagt til min veninde jeg skal have den tilbage da jeg ikke gad skæntes med min mor om den mere. Kan jo sagtens forstå min mor blir sur og irriteret.
Og min veninde siger så at kæden er i stykker og hun ville lave den når børnepengene kom. og de har været 4 gange siden.Jeg ved hun spiser sushi 2 gange om ugen mindst og at hun shopper og shopper men min cykel er stadig ikke lavet.
Hun lovede mig i vinters at stille den ned i kælderen så den ikke fik rust og det sku hun nok gøre.
I sidste uge kom jeg der hjem og nævnte IGEN cyklen, så opdagede vi den var blevet flyttet 5 meter hvor hun siger hvad laver den dog der.
Den har ALDRIG været nede i den kælder og den er fuldstændig rusten og kæden er knækket og dækkene er flade. Den blir jo aldrig lige som ny igen.
Føler virkelig at hun er pisse ligeglad med den cykel og med at jeg skæntes med min mor over den cykel.
Syntes faktisk hun er en dårlig veninde.
Nu har jeg måtte tage der hjem højgravid og få den cykel fragtet hjem og det er lang tid siden den er hentet nu og hun har endnu ikke opdaget den er væk.
Og når hun opdager den er væk jamen så vil jeg sige så er den blevet stjålet. Så hun må betale mig 1500 kr til en ny cykel.
Jeg syntes ikke det gør mig til en dårlig veninde men derimod hende der er en dårlig veninde.
Sidste gang jeg var på fødegangen røg jeg ind med blødning og hun kom der op da hun er den eneste jeg sådan kender her.
Hun havde taget sin datter med, og det var fair nok. men så siger hun til mig hun er sulten så hun ville lige gå ud og spise sushi med kæresten og så skulle JEG passe hendes datter som ingen ro i røven har og der ligger jeg og er syg og dårlig og skide nervøs over den blødning.
Det kan man altså ikke være bekendt som veninde. Er det mig der er for sippet her og er JEG en dårlig veninde???
Hvordan ville i reagere? føler snart ikke jeg kan holde det ud mere
hun fortjener slet ikke titlen veninde. Ud til højre med hende. Syntes da helt bestemt du er bedst tjent uden. Håber du får penge for cyklen så du kan få en ny. Den er jo helt ødelagt.