misslea skriver:
ÅÅhhh... det er bare så øv!!!
Min datter hoster også helt vildt for tiden, og det generer hende enormt meget, når hun sover...!!
For en måneds tid siden, hostede hun RIGTIG meget, og vi fik anbefalet at give hende Bio-strath dråber, som kan købes i helsekost forretninger! Ved ikke om det var dét, der gjorde udslaget, men vi kunne mærke en stor bedring, allerede dagen efter! Efter 3 dage var hosten nærmest pist væk. Vi fortsatte med at give hende de dråber, da det også virker forebyggende! Vi har så sløset ret meget med at give hende dem de sidste 2 uger, og vupti... for 2 dage siden startede hosten igen! Så nu er vi igen ihærdige med Bio-strath... og håber det kan hjælpe!!
Det er selvfølgelig ikke et godt råd nu og her.... men måske det kan bruges alligevel!
Jeg har faktisk også tænkt lidt på... om det evt. kan være en form for pollenallergi!!! Det håber jeg sørme ikke 
Men nu skal vi til lægen med hende på torsdag, og så snakker jeg lige med ham om det!
God bedring....

Eejj ved du hvad Lea, jeg har faktisk gået og tænkt at jeg skulle have købt biostrath, men har glemt det så tak for reminderen
Jeg må se at købe det i morgen når jeg har fri fra arb, så prøver vi det om ikke andet så er det jo super som forebyggende medicin 
Lauritz havde noget allergi sidste sommer, hver gang der blev slået græs var han sat til af snot og hoste og øjnene løb i vand, så håber da ikke det er det der er på vej igen 
God bedring til lillepigen 
Anmeld