Hoste :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

L.J.L

missie20 skriver:

Bare de er over 1 år må de godt, hvad der står i bogen fra sundhedsstyrelsen. Og bare det er i små mægder, sker der jo ikke noget.

Ok? Jamen så skal det helt klart prøves!!

Tak for tippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

<3

linselouise skriver:

jeg ved ikke om det er det ene eller det andet. Men jeg tror ikke han har ondt for han er ikke ked af det når han hoster, men det er jo irriterende for ham for han kan ikke rigtig sove fra det. Han er samtidig også forkælet, øv

Hvordan kan man tjekke selv om der er noget på lungerne?

Jeg vil prøve med saltchips og se om det tager lidt

Han har jo sin maske fra da han havde astmatisk bronkitis, og vi har prøvet at give ham den et par gange så det evt kunne tage det værste, men han bliver helt hysterisk når vi prøver, så jeg føler bare at jeg mishandler ham

Tak for dit svar søde Kirsten

Lyt til lungerne og hosten. Der er sund hoste og usund hoste. Voldsom hoste kan jo godt være sund hvis man får hostet igennem og får lindring ligeså vel at en behersket hoste kan være tegn på det gør ondt. Er han stakåndet? trækker han vejret i dybden? Er der hvæsen? osv. Lyt til hans vejrtrækning på ryggen og lyt efter mislyde osv...

Ellers hvis han virker upåvirket så er han jo nok det også må du stole på at han vil være ok. Og når han kæmper imod masken så er han nok friskere end du tror - groft sagt! I know men håber du forstår.

Prøv med lidt chips og så se om det ikke hjælper!

Vi har også noget med halsen herhjemme i dag så det er nok noget i luften.

Anmeld

3. april 2011

L.J.L

misslea skriver:

ÅÅhhh... det er bare så øv!!!

Min datter hoster også helt vildt for tiden, og det generer hende enormt meget, når hun sover...!!

For en måneds tid siden, hostede hun RIGTIG meget, og vi fik anbefalet at give hende Bio-strath dråber, som kan købes i helsekost forretninger! Ved ikke om det var dét, der gjorde udslaget, men vi kunne mærke en stor bedring, allerede dagen efter! Efter 3 dage var hosten nærmest pist væk. Vi fortsatte med at give hende de dråber, da det også virker forebyggende! Vi har så sløset ret meget med at give hende dem de sidste 2 uger, og vupti... for 2 dage siden startede hosten igen! Så nu er vi igen ihærdige med Bio-strath... og håber det kan hjælpe!!

Det er selvfølgelig ikke et godt råd nu og her.... men måske det kan bruges alligevel!

Jeg har faktisk også tænkt lidt på... om det evt. kan være en form for pollenallergi!!! Det håber jeg sørme ikke

Men nu skal vi til lægen med hende på torsdag, og så snakker jeg lige med ham om det!

God bedring....

Eejj ved du hvad Lea, jeg har faktisk gået og tænkt at jeg skulle have købt biostrath, men har glemt det så tak for reminderen Jeg må se at købe det i morgen når jeg har fri fra arb, så prøver vi det om ikke andet så er det jo super som forebyggende medicin

Lauritz havde noget allergi sidste sommer, hver gang der blev slået græs var han sat til af snot og hoste og øjnene løb i vand, så håber da ikke det er det der er på vej igen

God bedring til lillepigen

Anmeld

3. april 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Lyt til lungerne og hosten. Der er sund hoste og usund hoste. Voldsom hoste kan jo godt være sund hvis man får hostet igennem og får lindring ligeså vel at en behersket hoste kan være tegn på det gør ondt. Er han stakåndet? trækker han vejret i dybden? Er der hvæsen? osv. Lyt til hans vejrtrækning på ryggen og lyt efter mislyde osv...

Ellers hvis han virker upåvirket så er han jo nok det også må du stole på at han vil være ok. Og når han kæmper imod masken så er han nok friskere end du tror - groft sagt! I know men håber du forstår.

Prøv med lidt chips og så se om det ikke hjælper!

Vi har også noget med halsen herhjemme i dag så det er nok noget i luften.

Yes han har allerede godt gang i chipsene

Jeg synes ikke han virker besværet på vejrtrækningen, Jeppe mener heller ikke det er lungebetændelse.. Men vi ser tiden an, hvis det bliver ved må vi et smut forbi lægen.

Anmeld

3. april 2011

misslea

linselouise skriver:

Eejj ved du hvad Lea, jeg har faktisk gået og tænkt at jeg skulle have købt biostrath, men har glemt det så tak for reminderen Jeg må se at købe det i morgen når jeg har fri fra arb, så prøver vi det om ikke andet så er det jo super som forebyggende medicin

Lauritz havde noget allergi sidste sommer, hver gang der blev slået græs var han sat til af snot og hoste og øjnene løb i vand, så håber da ikke det er det der er på vej igen

God bedring til lillepigen

Jaaaah præcis...!!! Det er jo smadder godt at komme alle dårligdommene i forkøbet

Ja øv... håber sørme heller ikke, at det er allergi!!! Det er jo en værre plage for dem, der lider af det! Las os håbe, at det er sådan en omgang forårsforkølelse, som mange får...

Anmeld

3. april 2011

<3

linselouise skriver:

Yes han har allerede godt gang i chipsene

Jeg synes ikke han virker besværet på vejrtrækningen, Jeppe mener heller ikke det er lungebetændelse.. Men vi ser tiden an, hvis det bliver ved må vi et smut forbi lægen.

Ja det lyder godt! Er hans mandler hævet? Rød i halsen?

Det er jo en overgangsperiode hvor man enten fryser lidt eller har det varmt så en virusomgang er lige i øjet!

God bedring med ham og så er denne overspringshandling vel også slut øv

Anmeld

3. april 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Ja det lyder godt! Er hans mandler hævet? Rød i halsen?

Det er jo en overgangsperiode hvor man enten fryser lidt eller har det varmt så en virusomgang er lige i øjet!

God bedring med ham og så er denne overspringshandling vel også slut øv

ja det er sikkert en virus han har snuppet i vuggestuen, der er også hoste i omløb der oppe.

-Hmm du er jo stadig online smukke

Anmeld

3. april 2011

<3

linselouise skriver:

ja det er sikkert en virus han har snuppet i vuggestuen, der er også hoste i omløb der oppe.

-Hmm du er jo stadig online smukke

Pause igen Ej jeg snyder med det online noget... Sådan er det med ildræven der har jeg en masse sider åbne men sidder ikke ved mac'en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.