Jer der har tabt jer...10-15 kilo og mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Aves.

mor_sabina skriver:

Jeg har tabt mig rimelig mange kilo (10-27) af et par omgange, og jeg synes det er piece of cake når man først er igang (der går jo sport i det, og resultater er næsten motivation nok i sig selv), men at finde motivationen og bagefter at holde det, det er det svære. Har også frygtelig svært ved at finde motivationen efter denne graviditet, men jeg kender jo vejen så det er baaare lige hvornår jeg skal gå igang

Lige præcis mine tanker og min pointe...det erd et med at gøre det der er svært og det kommer jo en del før selve tabet...og hvor erd et skønt at høre fra alle jer andre der også har tabt jer og synes det er let..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

mor_sabina

Sommerbird skriver:

Det er pudsigt du skriver det  Jeg har det omvendt. Jeg ser mig stadig som den slanke pige jeg var før jeg fik børn. Måske handler det i bund og grund om personlighed?

Jeg får i hvert fald ofte en chock når jeg så ser billeder af mig selv, disse billeder vidner nemlig om at jeg på ingen måde har den figur jeg havde engang 

Sådan har jeg det også. Men tror for mig det handler om at jeg ikke rigtig har haft det svært med vægten. Så indeni føler jeg mig ikke tyk, men kan da godt se at jeg er blevet større

Anmeld

3. april 2011

mor_sabina

Eva. skriver:

Lige præcis mine tanker og min pointe...det erd et med at gøre det der er svært og det kommer jo en del før selve tabet...og hvor erd et skønt at høre fra alle jer andre der også har tabt jer og synes det er let..

Jamen det er det jo heldigvis npr først man kommer igang. Jeg kan mærke at ligeså snart jeg kommer igang med at træne så giver det mening for mig, men når kun det er kosten der ligges om så mærker jeg ikke at det batter og så gider jeg ike. Men nu går vi de lyse tider imøde det plejer jo at hjælpe

Anmeld

3. april 2011

Sommerbird

mor_sabina skriver:

Sådan har jeg det også. Men tror for mig det handler om at jeg ikke rigtig har haft det svært med vægten. Så indeni føler jeg mig ikke tyk, men kan da godt se at jeg er blevet større

Jeg har det også rigtig svært med "titlen" En tyk pige  Men det kan jeg bare ikke komme udenom at jeg er 

Anmeld

3. april 2011

mor_sabina

Sommerbird skriver:

Jeg har det også rigtig svært med "titlen" En tyk pige  Men det kan jeg bare ikke komme udenom at jeg er 

Nej det er ikke rart at være i den kategodi lige pludselig. Men det kan der heldigvis gøres noget ved Til den søde tand har jeg haft rigtig meget gavn af et Jamie Oliver trick, 1 glas grapejuice om morgenen, det tager trangen til det søde??

Og så ellers afholdenhed, men hey det er jo logik, det svære er jo at udleve det

Held og lykke, sådan en tråd her giver mig faktisk en smule motivation

Anmeld

3. april 2011

Becks

Sommerbird skriver:

Det er pudsigt du skriver det  Jeg har det omvendt. Jeg ser mig stadig som den slanke pige jeg var før jeg fik børn. Måske handler det i bund og grund om personlighed?

Jeg får i hvert fald ofte en chock når jeg så ser billeder af mig selv, disse billeder vidner nemlig om at jeg på ingen måde har den figur jeg havde engang 

Tror helt klart det har noget og gøre med personligheden

Anmeld

3. april 2011

Englebisse

Jeg har indtilvidere tabt mig 12 kilo på godt 3 mdr Til tider er jeg bare så STOLT af mig selv, men andre dage åhh hvor er det træls stadig være tyk og mangle 25 kilo endnu Jeg ville ønske jeg var på anden side nu og sige Nej nu er jeg endelig færdig, men jeg synes virkelig der uendeligt lang vej endnu. Så jeg synes psykisk er det virkeligt hårdt, men faktisk ikke så svært at tabe sig. Nu har jeg også været på rigtig mange slankekure og tabt mig en del, men aldrig haft kunne holde det Men denne her gang har jeg sat mig mere ind i sundheden, og hvad der er det bedste for ens krop. Så det har gjort det bedre og tror faktisk også jeg ville kunne holde det, når jeg engang har tabt alle de kilo jeg gerne vil.

Anmeld

3. april 2011

B&J

Jeg har tabt mig 10 kg og syntes det er møg hårdt jeg dyrker motion og spiser som jeg skal nu men hold op min vægt har stået stille mange gange og længe og det er hårdt når man virkelig ønsker af tabe sig og kæmper virkelig og det er mere hårdt af jeg ikke kan mærke/ se det inu men fedten kommer jo også inden fra først men jo det er en hård kamp men jeg holder i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.