Ønskebørn startpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

twinny

ville og købe en startspakke.... men det er svært når der ligger tvillinger. hehe...

Men for min synsvinkel er det sk*de smart....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Snefnug1984

bb78 skriver:

Trille Gigant fås i en startpakke  Jeg købte min startpakke på Onlinekids 

Ja men nu var det i Ønskebørn der blev snakkety om

Anmeld

3. april 2011

Snefnug1984

bb78 skriver:

Trille Gigant fås i en startpakke  Jeg købte min startpakke på Onlinekids 

Kan i øvrigt se, at startepakken med Trille Gigant hos Onlinekids koster 6999 kr. lige nu på tilbud..  Ud af de ting man får med dér, får man lige nu i Ønskebørn barnevogn, lift, pusletaske, madras og lagner til lift og barnevogn, sengetøj, regnslag og fluenet samt dyne og pude MED I PRISEN til blot 4999. Så det du betaler 1500 kr. for hos Onlinekids lige pt. er en seng, en sengerand og en madras..

Anmeld

3. april 2011

B&J

Den ser super lækker ud og dejlig stort ligge mål

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har ikke selv købt en start pakke . Men havde man selv kunne sammensætte en start pakke ville jeg så gerne have gjort det . Da det jo selvfølgelig er løbet op i mange penge for vores vedkommendé . Men jeg ville simpelthen have den barnevogn jeg har taget forelskede i i ja 5 år vel . Og det fik jeg.Men har man ingen specielle ønsker om noget bestemt så er det absolut en super ting .

Anmeld

3. april 2011

Clisolka

Snefnug1984 skriver:

Kan i øvrigt se, at startepakken med Trille Gigant hos Onlinekids koster 6999 kr. lige nu på tilbud..  Ud af de ting man får med dér, får man lige nu i Ønskebørn barnevogn, lift, pusletaske, madras og lagner til lift og barnevogn, sengetøj, regnslag og fluenet samt dyne og pude MED I PRISEN til blot 4999. Så det du betaler 1500 kr. for hos Onlinekids lige pt. er en seng, en sengerand og en madras..

Ja, men nu er det ikke samme vogn som TS spørger om 

Jeg citerede blot Snefnug1984 om at Giganten findes i en startpakke 

Anmeld

3. april 2011

hyskystar

Vi købte den startepakke med simo barnevognen og alle tingene var ganske fin

Anmeld

3. april 2011

RiUL

Miia90 skriver:

Vi overvejer meget en startpakke fra ønskebørn. nogen der har gode og dårlig råd og dele ud med ?

http://www.swiflet.com/SEO/onskeborn/9/1/

side 4 den til 4999kr

Mia 8+1

Vi har ikke købt en startpakke Men overvejede nemlig også den samme som dig.

Men da jeg prøvede den Trille fix barnevogn som er med i startpakken, og så prøvede Trille fix alu (den med lettere stel) Var der ingen tvivl om, at det skulle være den sidste. 

Den almindelige Trille fix er sindssyg tung i stellet, og da jeg højst sandsynligt skal ind og ud af busser med barnevognen, ville den være aaaalt for tung Men mit råd; Tag ud og prøv nogle forskellige barnevogne inden I bestemmer jer

Anmeld

3. april 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi overvejer meget en startpakke fra ønskebørn. nogen der har gode og dårlig råd og dele ud med ?

side 4 den til 4999kr

Mia 8+1

Da vi fik vores søn købte vi den billige pakke med barnevogn, lift, tremmeseng, madrasser, dyne, pude, pusletaske, puslepude, badekar, vaskefad og myggenet. Vi fik dog lavet en aftale om at bytte barnevognen ud med en der var lidt billigere (og som vi bedre kunne lide) for til gengæld at få et regnslag med i prisen....

Vi skiftede sengen ud da han var ca. 1½... men det var fordi han var så stor at han næsten selv kunne kravle ud... Barnevognen holdte indtil for nylig... men den har også været ude og rejse et par gange....

Anmeld

3. april 2011

aya-zia

Miia90 skriver:

side 4 den til 4999kr

Mia 8+1

kære børn har også en rigtig fed startpakke...

jeg købte selv en i 2006 til min stor pige og hendes lillesøster overtog den i 2007 den dag i dag bruger jeg stadig barnevognen hvis den bette er syg... hun ELSKER og sove i den og den er super lækker stadigvæk...

http://www.kaereboern.dk/startpakke.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.