Ønskebørn startpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.959 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Miia90

Vi overvejer meget en startpakke fra ønskebørn. nogen der har gode og dårlig råd og dele ud med ?

http://www.swiflet.com/SEO/onskeborn/9/1/

side 4 den til 4999kr

Mia 8+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Vingummien

Jeg har alle tingene undtagen barnevognen, der forhandlede jeg mig til en anden.

Men nu vise den ikke lige siden, men hvis det e rden med seng, puslebord osv, så er det godt. Min dreng er nu 2½ og det hele funger endnu.

Anmeld

3. april 2011

Miia90

Vingummien skriver:

Jeg har alle tingene undtagen barnevognen, der forhandlede jeg mig til en anden.

Men nu vise den ikke lige siden, men hvis det e rden med seng, puslebord osv, så er det godt. Min dreng er nu 2½ og det hele funger endnu.

prøv og blader i den bog siden viser synes barnevognen ser fin ud hvilke barnevogn fik du så i standen for ??

Anmeld

3. april 2011

Miia90

det er måske bare ydt med startpakker ????

Anmeld

3. april 2011

TinaPina

Vi har ikke købt en startpakke ved ønskebørn, men vi har købt alle vores ting der.
Det gode er jo at hvis du vil have en anden vogn så får du det bare, og så ændre prisen sig, + at hvis du vil have andet sengetøj kan du bare vælge det.

Jeg synes bestemt de er en god idé, vi fik 8 % på hele beløbet og nogle ting med i prisen

Anmeld

3. april 2011

Snefnug1984

Jeg kender en del der har Trille fix vognen som er glade for den... selv har jeg dog valgt Trille Gigant, da den bl..a har vundet TÆNK's test Men den fås som sådan ikke med sådan en startpakke med seng osv.

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Jeg synes da I skal tage ud og prøve at køre med den. umiddelbart ser den jo fin ud, men tænker den måske er lidt tung i det...

Jeg har ikke købt startpakke nogen af gangene. Det der følger med har jeg kunne finde noget andet af jeg hellere har villet have - fx sengen som jeg købte i ikea, da jeg ville have en hvor siden kan tages af (det har jeg endnu ikke set en startpakke med ) - den seng koster 499,-. puslepude kan nem findes billigere og det samme med ex sengetøj

Anmeld

3. april 2011

Clisolka

Snefnug1984 skriver:

Jeg kender en del der har Trille fix vognen som er glade for den... selv har jeg dog valgt Trille Gigant, da den bl..a har vundet TÆNK's test Men den fås som sådan ikke med sådan en startpakke med seng osv.

Trille Gigant fås i en startpakke  Jeg købte min startpakke på Onlinekids 

Anmeld

3. april 2011

Clisolka

Miia90 skriver:

det er måske bare ydt med startpakker ????

Tror ikke det er yt med startpakker - jeg købte en og er glad for, at jeg ikke skulle ud og købe hver del. 

Anmeld

3. april 2011

Nadia&Daniel

Vi købte også en startpakke (dog ikke fra ønskebørn) - det er noget af det bedste tilbud vi har gjort os.. 13 dele for 4500.- - barnevognen alene koster 3700.- på nettet (Marolle)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.