camillakrath skriver:
Og det må da være det vigtigste. Altså at de følger deres egen kurve.
Hvor meget var det din 2. dreng vejede? Altså ham du gik med en gang om ugen der til sidst? Og hvad er det nu stagnerede betyder? 
Jeg er 34+ på fredag. Og vi skal til vægtscanning igen om 14 dage. Men tror faktisk ikke at de ved hvorfor han er lille. 
Min anden dreng vejede 2806 g. da han blev født. Og han blev født 3 dage før min termin.
Stagnerede betyder at det står stille. 
Jeg kunne forestille mig at de lader dig gå så længe som muligt, da det ikke tyder på der er noget livstruende, så som svangerskabsforgiftning.
Nogle folk får bare små børn og sådan er det. Nogle får jo også store børn.
I min situation har vi jo så fundet årsagen, at jeg har for højt blodtryk.
De er så begyndt på noget nyt (I hvertilfælde på Silkeborg sygehus), nemlig at måle flowet fra nogle årer eller vener (Kan desværre ikke huske hvad hun kaldte det) som går fra lysken og op til livmoderen. Hvis det ikke er som det skal være kan det også være årsagen til at barnet ikke er så stort.
Nu skal du ikke hænge mig op på det, for det er ikke sikkert de gør det samme på det sygehus du hører til.
Tag den med ro, sørg for at få masser af hvile, så den lille har ro til at vokse og så skal du se, så skal han nok vokse sig stor

Anmeld