Glad og lettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. april 2011

camillakrath

Hej alle

Skrev herinde for ca. 3 uger siden at jeg havde været til scanning og at min bettemand var for lille og lå udenfor normal.

I fredags var vi afsted igen, og der havde lillemanden sneget sig op på de 1800gram. Der var jeg 33+0. Jeg blev bare så glad, lettet og ja. Nærmest lykkelig. Nu ser det ud til at jeg må gå tiden ud

Vi skal dog stadig gå til kontrol med ham, så skal til lægen i næste uge og til scanning om 2 - 3 uger, men nu tror jeg på at det hele nok skal gå

Knus fra en glad kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

lukasmor

Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg men det var da dejligt at der er fremskrid! pøj pøj med det hele

Anmeld

3. april 2011

camillakrath

Lukasmor skriver:

Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg men det var da dejligt at der er fremskrid! pøj pøj med det hele

Ja det er så skønt  Mange tusind tak

Anmeld

3. april 2011

camillakrath

Tak til de alle de søde kommentarer der kom for 3 uger siden

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Ej, det er da bare super dejligt

Stort tillykke med den lille, men voksende supermand du gemmer på i maven

Anmeld

3. april 2011

misspippi

Dejligt det går den rigtige vej.

Jeg selv får også små børn og lillepigen i min mave ligger lige på den nedre grænse.

Så jeg ved hvordan det er.

Ønsker dig al mulig held og lykke og at bettemanden vokser godt fra nu af

Anmeld

3. april 2011

misspippi

Jeg selv får også små børn og lillepigen i min mave ligger lige på den nedre grænse.

Anmeld

3. april 2011

camillakrath

Maalene skriver:

Ej, det er da bare super dejligt

Stort tillykke med den lille, men voksende supermand du gemmer på i maven

Tak skal du have  Det er bare så lettende.

Og tillykke med maven til dig

Anmeld

3. april 2011

camillakrath

misspippi skriver:

Mange tak

Ved i hvor meget hun vejer nu? Så kender du også til alle bekymringerne. Hvad har du erfaret undervejs?

Vi skal en del til kontrol synes jeg, og han tager ikke et gram for meget på, men hvor er det godt at han trods alt vokser

Anmeld

4. april 2011

misspippi

camillakrath skriver:

Mange tak

Ved i hvor meget hun vejer nu? Så kender du også til alle bekymringerne. Hvad har du erfaret undervejs?

Vi skal en del til kontrol synes jeg, og han tager ikke et gram for meget på, men hvor er det godt at han trods alt vokser

Hej igen.

Ja jeg er jo kun i uge 21 så der er et stykke vej endnu. Hun vejer 250 g. hvilket er lige på stregen i den nedre kurve.

Jeg skal scannes hver 14. dag måske oftere, det kommer an på hvordan det går næste gang.

Min første søn blev født 3 uger før termin (Der havde jeg også svangerskabsforgiftning) og  han målte 45 cm. og vejede 2580 g. en bette skid, men helt symetrisk og han havde det fint. Idag er han en af de største drenge i klassen. Er snart 8 år men bruger str. 10 i tøj  Så de skal nok vokse når de kommer ud.

Min anden søn målte 47 cm. og vejede 2806 g. og han blev født 3 dage før termin. (De satte mig igang 9 dage før termin, fordi han ikke voksede mere i maven) Han er også helt med nu og vokser som ukrudt.

Jeg er blevet sygemeldt pga. blodtrykket er for højt og fordi lillepigen skal have ro til at vokse. Så dommen er masser af hvile.

Det er godt at der bliver holdt ekstra øje med en, det skal vi vidst bare være glade for i dagens Danmark.

Jeg er sikker på din dreng nok skal vokse sig stor og stærk, det bliver bare først når han kommer ud

Hvis der er mere du vil vide, så spørger du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.