camillakrath skriver:
Mange tak 
Ved i hvor meget hun vejer nu? Så kender du også til alle bekymringerne. Hvad har du erfaret undervejs?
Vi skal en del til kontrol synes jeg, og han tager ikke et gram for meget på, men hvor er det godt at han trods alt vokser 
Hej igen.
Ja jeg er jo kun i uge 21 så der er et stykke vej endnu. Hun vejer 250 g. hvilket er lige på stregen i den nedre kurve.
Jeg skal scannes hver 14. dag måske oftere, det kommer an på hvordan det går næste gang.
Min første søn blev født 3 uger før termin (Der havde jeg også svangerskabsforgiftning) og han målte 45 cm. og vejede 2580 g. en bette skid, men helt symetrisk og han havde det fint. Idag er han en af de største drenge i klassen. Er snart 8 år men bruger str. 10 i tøj
Så de skal nok vokse når de kommer ud.
Min anden søn målte 47 cm. og vejede 2806 g. og han blev født 3 dage før termin. (De satte mig igang 9 dage før termin, fordi han ikke voksede mere i maven) Han er også helt med nu og vokser som ukrudt.
Jeg er blevet sygemeldt pga. blodtrykket er for højt og fordi lillepigen skal have ro til at vokse. Så dommen er masser af hvile.
Det er godt at der bliver holdt ekstra øje med en, det skal vi vidst bare være glade for i dagens Danmark.
Jeg er sikker på din dreng nok skal vokse sig stor og stærk, det bliver bare først når han kommer ud 
Hvis der er mere du vil vide, så spørger du bare 
Anmeld