Anbefal et termometer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Line78

termometer til baby og børn... ja vi skulle selv have en og da vi er hardcore netshoppere surfede vi lidt rundt.

Der er meget at vælge mellem, men endte at købe hos www.babynbags.dk og ja.... indrømmer blankt at vi lige "tankede op" i sikkerhedsprodukter. De har billige hjørnebeskyttere og vi købte også et trappegitter.

men det var egentlig bare et termometer vi skulle have.....

ak de børn... de ruinerer os....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Kløver

Heidibh skriver:

Hejsa piger

Står med en lille engel der højst sandsynligt har feber.. Er faktisk 99% sikker.. Hun er varm, har røde øjne og er pyldret..

Har en sut med termometer fra Avent og en "alm" termostat fra avent..

Men synes ikke rigtig de virker efter hensigten.. Når jeg har prøvet at tage hendes temperatur har de vist 35-36 grader og i morges da jeg var helt sikker på at hun havde feber viste den 36,9 grader..

Så tænker at de åbenbart ikke helt virker..

Hvad er jeres erfaringer? Og hvilken termometer kan i anbefale??

Knus Heidi

ja kan kun anbelfale den gode gammeldags metoden, dvs analmålking med alm termometer, man kan få nogle med bøjelig spids i matas, og får man barnet til at ligge så stille som muligt og bruger lidt vaseline, er dte ikke så slemt

Anmeld

5. april 2011

Mig med maven

Vi har et fra Philips. Det har været til stor hjælp her, da der følger en termometersut med. Den er dog ikke 100%, men kan give en indikation om der er feber eller ej, hvorefter man så kan tage temperturen bag i, med det alm numsetermometer!

Anmeld

5. april 2011

Kamulla

Da noah var helt lille var det i numsen.. men fra han var 1½ har jeg taget temperatuden med et øretermometer., da det i numsen ville være et overgreb på ham.. det virker fint her... man skal bare husle at lægge en halv grad til resultatet... mener jeg også du skal med den i munden.. står der ikke noget i indlægssedlen?? 

Anmeld

6. april 2011

FamilenStorm

Line78 skriver:

termometer til baby og børn... ja vi skulle selv have en og da vi er hardcore netshoppere surfede vi lidt rundt.

Der er meget at vælge mellem, men endte at købe hos www.babynbags.dk og ja.... indrømmer blankt at vi lige "tankede op" i sikkerhedsprodukter. De har billige hjørnebeskyttere og vi købte også et trappegitter.

men det var egentlig bare et termometer vi skulle have.....

ak de børn... de ruinerer os....

Tak for linket.. Der vil jeg da lige prøve at kigge lidt..

Anmeld

6. april 2011

FamilenStorm

Maja84 skriver:

ja kan kun anbelfale den gode gammeldags metoden, dvs analmålking med alm termometer, man kan få nogle med bøjelig spids i matas, og får man barnet til at ligge så stille som muligt og bruger lidt vaseline, er dte ikke så slemt

Jaa.. Var os det jeg frygtede...

HAr selv lidt traumer over det fra min barndom.. Så havde håbet jeg kunne undgå at "udsætte" den lille prinsesse for det..

Men må nok se i øjnene at det nok ikke helt kan lade sig gøre..

Anmeld

6. april 2011

FamilenStorm

Mig med maven skriver:

Vi har et fra Philips. Det har været til stor hjælp her, da der følger en termometersut med. Den er dog ikke 100%, men kan give en indikation om der er feber eller ej, hvorefter man så kan tage temperturen bag i, med det alm numsetermometer!

Tror det er den samme vi har.. Avent og Phillips arbejder sammen ik??

Det højeste det bare kom op på var 36,9 og var 100% på at hun havde feber.. Men kan sikkert bruge det andet termometer til numsen.. Synes bare ikke der stod noget om det i indlægssedlen... Så vil ikke bare prøve som forsøg.. Ville være synd for hende..

Anmeld

6. april 2011

FamilenStorm

Sallisørøver skriver:

Da noah var helt lille var det i numsen.. men fra han var 1½ har jeg taget temperatuden med et øretermometer., da det i numsen ville være et overgreb på ham.. det virker fint her... man skal bare husle at lægge en halv grad til resultatet... mener jeg også du skal med den i munden.. står der ikke noget i indlægssedlen?? 

Satser også på at bruge øretermometer når hun bliver stor nok.. Bryder mig ikke om det til rumpetten..

Men nej der stod nemlig ikke noget i indlægssedlen omkring om man skulle lægge noget til... Lidt øv ellers.. For synes det var genialt med et suttetermometer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.