Hjælp : Kort til nonfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

57.407 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Karo

Jeg skal til nonfirmation iaften og sidder her og prøver at skrive et kort. Men hvad skriver man

Tillykke med nonfirmationen eller hvad ? for der er vel ikke noget at sige tillykke med ?

Nogen der har nogle gode ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

mulle7430

Karo skriver:

Jeg skal til nonfirmation iaften og sidder her og prøver at skrive et kort. Men hvad skriver man

Tillykke med nonfirmationen eller hvad ? for der er vel ikke noget at sige tillykke med ?

må jeg spørge hva det er   har ikke hørt det før

Anmeld

2. april 2011

Manakauapo

mulle7430 skriver:

http://www.housewife.dk/konfirmation_hvaderennonfirmation.htm

Anmeld

2. april 2011

Karo

Jamen en nonfirmation er når man ikke skal konfirmeres, så holder man en fest og kalder det for en nonfirmation.

Anmeld

2. april 2011

Manakauapo

TS: Kan du ikke bare skrive: "Tillykke med dagen" eller "Kære du. Håber du får en god dag i fællesskab med venner og familie."

Anmeld

2. april 2011

Dot D

Karo skriver:

Hvad med at skrive noget med:

Velkommen til den bedste tid i dit liv - teenagealderen. Du vil møde mange udfordringer og gode oplevelser på din vej frem i livet. Den første er vi ved nu, hvor du så "voksent" har valgt ikke at blive konfirmeret, men derfor skal du fejres alligevel med stor stil. Vi ønsker dig alt godt i dit liv, og glæder os til at fejre dig og din fremtid i aften.

Det kan godt være lidt svært at finde på noget engang i mellem, det er jeg enig med dig i, især når det er en så "udefinérbar" ting som f.eks. nonfirmation, der jo stadigt er en forholdsvis ny betegnelse for en begivenhed. Håber du måske kan bruge noget at det jeg skrev, eller at der kommer andre forslag 

God fest...

Anmeld

2. april 2011

Karo

Valkyrien skriver:

TS: Kan du ikke bare skrive: "Tillykke med dagen" eller "Kære du. Håber du får en god dag i fællesskab med venner og familie."

Jo det var måske ikke så dårligt

Anmeld

2. april 2011

mulle7430

Karo skriver:

Jamen en nonfirmation er når man ikke skal konfirmeres, så holder man en fest og kalder det for en nonfirmation.

ok  så blev jeg lidt klogere idag

Anmeld

2. april 2011

Karo

Dot D skriver:

Hvad med at skrive noget med:

Velkommen til den bedste tid i dit liv - teenagealderen. Du vil møde mange udfordringer og gode oplevelser på din vej frem i livet. Den første er vi ved nu, hvor du så "voksent" har valgt ikke at blive konfirmeret, men derfor skal du fejres alligevel med stor stil. Vi ønsker dig alt godt i dit liv, og glæder os til at fejre dig og din fremtid i aften.

Det kan godt være lidt svært at finde på noget engang i mellem, det er jeg enig med dig i, især når det er en så "udefinérbar" ting som f.eks. nonfirmation, der jo stadigt er en forholdsvis ny betegnelse for en begivenhed. Håber du måske kan bruge noget at det jeg skrev, eller at der kommer andre forslag 

God fest...

Den tror jeg at jeg snupper

Tak for hjælpen .

Anmeld

2. april 2011

mulle7430

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.