Er åbenbart single?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Anonym trådstarter

Valkyrien skriver:

Sådan havde jeg det også! For pokker altså - vi var trods alt et par, så kan man altså også afslutte det på en pæn måde!!

jeg er fuldstændig enig.. vi er vel for fanden da voksne mennesker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Worldwide

Anonym skriver:

det er jeg også ret sikker på atj eg har nu.. Men kan måske godt fortryde alle de tårer jeg har brugt på ham..

Det skal du ikke Selvom han ikke er en eneste tåre værd!

Det er jo nok din måde at komme videre på, få ham grædt ud af systemet.. i har trods alt en historie sammen, og kærligheden har jo været der, så tud løs tøs Få det hele ud, det er okey at være knust, også selvom han er en, undskyld mig, en skidderik!

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Årh, det er jeg ked af at læse!  

De mænd altså! Men du er bedre tjent uden sådan en tosse! Så det skal nok gå! Alt alt alt held og lykke til dig med alting

tusind tak.. Nu skal jeg bare have mig en lejlighed og så skal jeg videre med mit liv..

Anmeld

1. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

nææh, men det er man vel aldrig.. Har siddet og grædt snot over ham siden igår aftes, og så har han ikke engang nosser til at fortælle mig det direkte..

Det er da også barnligt - over face ! Han lyder som en der ikke er ret gammel

- nu har jeg heller ikke læst dine andre indlæg - men et kæmpe til dig.

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Det skal du ikke Selvom han ikke er en eneste tåre værd!

Det er jo nok din måde at komme videre på, få ham grædt ud af systemet.. i har trods alt en historie sammen, og kærligheden har jo været der, så tud løs tøs Få det hele ud, det er okey at være knust, også selvom han er en, undskyld mig, en skidderik!

jeg synes han er en idiot.. Ja undskyld mig, men det synes jeg sq.. han er overhovedet ikke mine tårer værd, og nu vil jeg drikke mig en mokai og så tror jeg at sengen kalder så jeg kan tage mig af min søn imorgen..

Anmeld

1. april 2011

Manakauapo

Anonym skriver:

jeg er fuldstændig enig.. vi er vel for fanden da voksne mennesker..

Nemlig! Bliver bare så sur, når det sker. Især fordi jeg selv blev forladt sådan. Virkelig modent gjort *host host*

Anmeld

1. april 2011

Vial

Anonym skriver:

nu er der flere grunde til atj eg ikke havde gjort det forbi, og det er blandt andet at jeg håbede vi virkelig kunne kæmpe for vores forhold, men der er han åbenbart ikke enig..

Hmm, sikke et fjols.

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

Det er da også barnligt - over face ! Han lyder som en der ikke er ret gammel

- nu har jeg heller ikke læst dine andre indlæg - men et kæmpe til dig.

nej man skulle ikke tro at han var på vej mod de 26 ihvertfald.. :/

men tak for kram, det varmer altid..

Anmeld

1. april 2011

Worldwide

Anonym skriver:

jeg synes han er en idiot.. Ja undskyld mig, men det synes jeg sq.. han er overhovedet ikke mine tårer værd, og nu vil jeg drikke mig en mokai og så tror jeg at sengen kalder så jeg kan tage mig af min søn imorgen..

Lyder som en god ide

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

er rystet...og det er ikke bare en af dem der synes det er sjovt at have som status besked idag pga,. 1. april for dem har jeg ved gud set mange af...

Majbritt

desværre er dette ikke en aprilsnar.. ville egentlig ønske det var.. Men jeg har lavet mange indlæg den sidste tid om hvor udkørt jeg var osv.. og igår ville jeg aflevere et brev til ham med mine tanker osv, og derefter fik jeg så sparket.. men synes stadig ikke det er iorden at han gør det forbi over facebook..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.