Er åbenbart single?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Jeps mig igen.. Har vidst lavet ret mange ano indlæg den sidste tid, men muligvis bliver dette det sidste inden jeg kan afsløre hvem jeg er..

Jeg var lige en tur på facebook, og sørme om ikke min såkaldte kæreste ikke er i et forhold mere?? :O Ja han har så valgt at gøre det forbi over facebook.. :O

Ikke nok med at jeg bliver smidt på gaden, men jeg skal sq også finde ud af over facebook at jeg er single?? :O

det godt nok umodent gal en idiot ja sorry  ..

.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Anonym trådstarter

Valkyrien skriver:

Jeg har også prøvet det. Idiot!!  Hvor er det bare barnling at slå op over Facebook..

Bare skriv, hvis du vil snakke. Kender alt til det..

jeg tænker bare så kom dog og sig det til mig for pokker.. :O

Anmeld

1. april 2011

Worldwide

Anonym skriver:

ja meget voksent.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..

Virker mere og mere til du har taget det helt rigtige valg. Er mundlam - hvordan kan man få sig selv til at ende et forhold over facebook ligemeget hvor grimt det har været, så er det sku da så lavt som noget kan være...

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

EJ, hold da kæft en spade! Det er jeg ked a at læse.. Har ikke bemærket andre ano indlæg på det seneste, men vil bare sende dig en

Sikke en spasser, godt at dét så er overstået

uhh jeg har skrevet mange den sidste tid.. Men nu er det vidst ved at være slut..

Men tak for kram..

Anmeld

1. april 2011

Vial

Anonym skriver:

Jeps mig igen.. Har vidst lavet ret mange ano indlæg den sidste tid, men muligvis bliver dette det sidste inden jeg kan afsløre hvem jeg er..

Jeg var lige en tur på facebook, og sørme om ikke min såkaldte kæreste ikke er i et forhold mere?? :O Ja han har så valgt at gøre det forbi over facebook.. :O

Ikke nok med at jeg bliver smidt på gaden, men jeg skal sq også finde ud af over facebook at jeg er single?? :O

Har ikke læst dine andre indlæg, men tænker, at hvis jeg var blevet smidt på gaden af en kæreste, så havde JEG nok afgjort at vi ikke var kærester længere..

Sikke da en nar!

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

er du okay?...

nææh, men det er man vel aldrig.. Har siddet og grædt snot over ham siden igår aftes, og så har han ikke engang nosser til at fortælle mig det direkte..

Anmeld

1. april 2011

Manakauapo

Anonym skriver:

jeg tænker bare så kom dog og sig det til mig for pokker.. :O

Sådan havde jeg det også! For pokker altså - vi var trods alt et par, så kan man altså også afslutte det på en pæn måde!!

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Virker mere og mere til du har taget det helt rigtige valg. Er mundlam - hvordan kan man få sig selv til at ende et forhold over facebook ligemeget hvor grimt det har været, så er det sku da så lavt som noget kan være...

det er jeg også ret sikker på atj eg har nu.. Men kan måske godt fortryde alle de tårer jeg har brugt på ham..

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Har ikke læst dine andre indlæg, men tænker, at hvis jeg var blevet smidt på gaden af en kæreste, så havde JEG nok afgjort at vi ikke var kærester længere..

Sikke da en nar!

nu er der flere grunde til atj eg ikke havde gjort det forbi, og det er blandt andet at jeg håbede vi virkelig kunne kæmpe for vores forhold, men der er han åbenbart ikke enig..

Anmeld

1. april 2011

SSL

Anonym skriver:

uhh jeg har skrevet mange den sidste tid.. Men nu er det vidst ved at være slut..

Men tak for kram..

Årh, det er jeg ked af at læse!  

De mænd altså! Men du er bedre tjent uden sådan en tosse! Så det skal nok gå! Alt alt alt held og lykke til dig med alting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.