SussieThyssen skriver:
Ja MON ikke der er pollen. 
Jeg er multiallergiker..og lige nu er der El, Elm og Hassel...og hvad de ellers ikke måler.
Mit helvede begyndte i slutningen af februar...men det varierer lidt fra landsdel til landsdel hvornår de forskellige pollentyper begynder.
Du skal være klar over, at selvom de siger, du ikke kan tåle dit og dat...så er der tusindvis af andre ting som de ikke kan måle og som du kan gå og reagere på.
Jeg er syg nu mere eller mindre indtil midt i maj engang måske beg af juni...så klinger det lidt af, men stopper først hen i midt okt.
Pollenallergi, og allergi mod en lang række andre ting, kan give forskellige symptomer, fra tilstoppede slimhinder, næse, ører og øjne, luftvejsproblemer, hævede kirtler og udslet, hovedpine og influenzalignende symptomer.
Er man multiallergisk kan man ofte ikke vaccineres, da vaccinationen i sig selv indebærer en voldsom risiko. Men har man kun enkelte allergier, kan det være en stor fordel.
Normalt behandles allergier med antihistaminer, men man kan også i sværere tilfælde få binyrebarkhormon, men det er ofte man heller ikke kan tåle det, så det virker på noget, men man reagerer så på det med noget andet...så det er pest eller kolera.
Jeg vil anbefale, at man, hvis man lider af allergi, sørger for ekstra kalktilskud og jævnlige tilskud af B2 vitamin, da man som allergiker har en stor forbrænding af begge dele.
Får man et udbrud af allergi, kan man nedsætte reaktionen ved hjælp af fx Benadryl og 2-4 kalktabs om dagen, idet kroppen skal bruge kalk til at neutralisere histaminerne.
Her er kalk fx det hurtigst virkende ved nældefeber og kløe.
Er der noget du ellers vil vide, så skriv blot til mig.

Kærligst
Sussie
Jeg vil tage en snak med min læge, jeg vil ikke bryde mig om at tage piller uden at vide om jeg har allergi, giver det lige en uge eller mere, og hvis det bliver ved må det jo være det der er galt.
Det skal så også samtidig siges at jeg er allergisk over for parfume, og det er faktisk noget jeg reagere ret voldsomt på, med udslæt. Om det har noget at sige ved jeg ikke...
Men det lyder til du har allergi i meget voldsom grad må jeg sige.... tak for rådene med kalk