update fra mig der blev smidt ud igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Intet menneske er tjent med at leve som du har gjort :/ Øv, det er lidt langt væk, bor på Fyn Ville ønske jeg kunne hjælpe dig på den ene eller anden måde, har virkelig ondt af dig, ikke ment ondt!

Evt kig forbi genbrugen Jeg ved vi her i Nyborg har et genbrugs lagersalg hver anden lørdag, med al verdens ting! Men det hjælper jo selvfølgelig ikke dig

nææh og jeg fandt mig nok i det lidt for længe inden jeg sagde stop.. Men sådan er det jo..

Jeg lærer heldigvis af mine fejl, og ved at du ikke mente det ondt da du skrev at du havde ondt af mig..

Genbrugen skal bestemt også besøges, desværre har vi ikke lagersalg heroppe så vidt jeg ved, men uanset hvad er det jo billigt i genbrugen, og jeg skal bare have noget midlertidigt som så kan skiftes ud efterhånden som der bliver sparet op til det..

Men tak fordi du tænker på mig, det er meget sødt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

eElak

Anonym skriver:

jep det er mig du skrev privat med den anden dag.. Men er stadig nødt til at holde min anonym lidt endnu..

Der skal lige en ordentlig afslutning på før jeg officielt vil kalde mig single.. for lige nu ved jeg bare at jeg skal finde et andet sted at bo..

Fy for pokker at du bare er blevet smidt ud.. 

jeg havde ikke opdaget det indlæg, og du var da ikke smidt ud da vi skrev.. 

Men.. ÆV for nitte!!! :-(

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Fy for pokker at du bare er blevet smidt ud.. 

jeg havde ikke opdaget det indlæg, og du var da ikke smidt ud da vi skrev.. 

Men.. ÆV for nitte!!! :-(

nopes, jeg blev først sat på gaden igår aftes, med beskeden om at jeg måtte have det godt..

Derefter så sagde han til mig at jeg skulle tage min møgkøter med eller også blev den kvalt.. så den er nu på ophold hos mine forældre..Min søster har kørt den derned da jeg jo ikke snakker med dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.