Jeg har idag været inde på kontoret til det sted hvor jeg er skrevet op til en masse lejligheder, for at dokumentere at jeg har et barn.. Det rykkede mig så fra nr 261 på listen til nr 3 ved samtlige lejligheder..
Nu glæder jeg mig bare til at få mit eget igen, men desværre skal jeg starte fuldstændig forfra, da jeg ikke har noget tilbage fra tidligere.. 
Det bliver hårdt, vi skal klare os for knap 8500kr om måneden 2 mand inkl husleje indtil juli hvor jeg kan begynde at få dobbelt su (hurra for su lån).. er pludselig glad for at min telefon regning er blevet beskåret fra 700 til 200 på grund af abonnemenet..
Når jeg bliver tilbudt en bolig skal jeg så først undersøge om banken vil hjælpe mig, hvilket jeg krydser meget fingre for.. Men ellers så håber jeg på at kommunen vil hjælpe med indskuddet..
Jeg synes det er en skide hård situation at være i, især fordi jeg ikke kan finde ud af om vi stadig er kærester eller ej da jeg ikke kan få et svar fra ham omkring noget somhelst.. 
Men hvor er jeg glad for at jeg har min søn i de her dage, for han kan virkelig få mit humør op når det er aller længest nede..
<3
Lige nu er jeg hos en veninde sammen med min søn, og her ser det ud til vi bliver indtil der er en anden bolig til os.. Hurra for gode veninder..
Imorgen støder der 2 andre veninder til og vi skal så bare sidde og hygge os med børnene og når de er lagt i seng skal vi måske dele en flaske vin og "drukne" sorgerne lidt..
Selvfølgelig ikke mere end vi er i stand til at tage os af ungerne, og selvfølgelig så der er en med kørekort der ikke har drukket i tilfælde af at der skulle ske noget..
Til sidst vil jeg sige tusind tak for at jeg kan smide alt mit brok ud her, og er faktisk super glad for at jeg kan smide en nogenlunde god update idag, selvom jeg stadig er super trist over det hele, så er der jo sket lidt positivt idag.. 
Anmeld