Jeg er så mega sur og ved at jeg ikke kan tillade mig det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Lunae

mor_sabina skriver:

Øv hvor surt. Tror sgu jeg har været lige så uheldig med min klodsmajor herhjemme, alle mine ting bliver også ødelagt på mystisk vis, selv mit glattejern

Men du må jo have det væk fra børnehøjde

Det er sgu utroligt børnesikring på alt - det er vejen frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Happiness

Lunae skriver:

Det er en sød og meget tolerant kæreste du har jeg er mega ærgerlig over, at det altid er mine ting, som står for skud! Jeg er rasende fordi han ikke er mand nok til at fortælle mig det - at jeg selv skal opdage det, gør det bare meget værre!!

Det kan ske for enhver, men hvorfor sker der aldrig noget med hans ting! Jeg ved godt, at han self ikke gøre det med vilje, men det er virkelig svært når det er noget man har virkelig kært

Virker ogs underligt at det kun er dine ting det går ud over, men det er nok dem han er mest nervøs for at smadre, og så er det at det går galt. Sådan er det ihvertfald for mig.....

Men synes da godt han kunne sige at han har gjort det, istedet for at lade dig opdage det... Det ville jeg altså også blive sur over!

Anmeld

1. april 2011

Lunae

Kofoed33 skriver:

Kan også godt forstå dig.

Desværre er det herhjemme mig der ødelægger/mister alle mine ting. Hver gang bliver jeg skide sur og mega ked af det, så min kæreste bliver nød til at trøste mig, fordi man bare føler sig magtesløs og bare gerne vil spole tiden tilbage og undgå det, for det er som reelt uvudereligt.

Jeg har faktisk også ondt af ham, for jeg ved at han er oprigtig ked af det! Han er bange for at gøre mig ked og derfor fortalte han det ikke til mig! Jeg burde være der for ham nu, men jeg er bare vred! Kan slet ikke kontrollere mine følelser i den situation

Anmeld

1. april 2011

mor_sabina

Lunae skriver:

Det er sgu utroligt børnesikring på alt - det er vejen frem

Hahaha ja herhjemme regner jeg også efter tre børn

Held og lykke med børnene

Anmeld

1. april 2011

Kofoed.

Lunae skriver:

Jeg har faktisk også ondt af ham, for jeg ved at han er oprigtig ked af det! Han er bange for at gøre mig ked og derfor fortalte han det ikke til mig! Jeg burde være der for ham nu, men jeg er bare vred! Kan slet ikke kontrollere mine følelser i den situation

Jeg ville have/har det på samme måde. Det er bare svært. Men han ved vil også, at hvis det var noget af hans der gik i stykker (som ikke bare lige kan købes igen), ville han vil selv have det nogenlunde ligesom dig? Men ja, ved ikke hvad du skal gøre, for som sagt, jeg plejer være begge personer. Min kæreste holder om mig i noget tid og så går det værste over, jeg bære ag i langt, men igen, det er kun mig selv det går ud over.

Håber i finder ud af det hurtigt, så i ikke bliver for meget "uvenner".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.