Jeg er så mega sur og ved at jeg ikke kan tillade mig det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Lunae

Min kæreste er en stor klodsmajor! Her til aften opdager jeg at mine to lysestager, som min mor har lavet til mig, er væk fra bordet! Jeg spørger Simon hvor de er, hvorefter han fortæller mig at han har smadret den ene! Jeg er virkelig mega sur nu, men vil selvfølgelig ikke råbe, når Camille er der! Jeg er gået i seng og er bare så indebrændt! Han smadrer alting. Sidst var det en afrikafigur, som jeg fik af min svigerinde! Hvorfor f..... Kan han ikke passe på mine ting? Jeg er bare så rasende! Det kan sgu ikke passe, at man skal gemme alt hvad man har kært!!

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, nok bare have lidt luft for mine frustrationer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

tazz

Sådan en mand har jeg også - to teenage papbørn oveni.

Har fuldstændig opgivet at have pæne ting i mit hjem. De ting jeg har som betyder meget for mig, har jeg enten låst inde eller gemt meget langt væk.

Anmeld

1. april 2011

misslea

ØV ØV ØV!!!!! Især når nu det ikke bare er IKEA-halløj, som nemt kan erstattes!!! Kan sagtens forstå, at du ærgrer dig mega mega meget!!!

Anmeld

1. april 2011

Lunae

tazz skriver:

Sådan en mand har jeg også - to teenage papbørn oveni.

Har fuldstændig opgivet at have pæne ting i mit hjem. De ting jeg har som betyder meget for mig, har jeg enten låst inde eller gemt meget langt væk.

Det Overvejer jeg også kraftigt! Jeg har en kop, som jeg har fået amin afdøde morfar. Den betyder så meget for mig og er virkelig bange for, at den også ryger en dag- det ville jeg have utrolig svært ved at tilgive!

Tak for tankerne, det betyder meget

Anmeld

1. april 2011

Tkcuf

Øv øv øv  Hvor er det bare trist..

Anmeld

1. april 2011

Lunae

misslea skriver:

ØV ØV ØV!!!!! Især når nu det ikke bare er IKEA-halløj, som nemt kan erstattes!!! Kan sagtens forstå, at du ærgrer dig mega mega meget!!!

Dejligt at vide at jeg ikke er helt ude i skoven! Jeg blir bare så surog skuffet! Det er sjovt nok aldrig hans fjernsyn, PlayStation aller mobiltelefon, som der sker noget med! Han virker bare så ligegyldig! Og så at jeg selv skal opdage det og at han ikke en gang er mand nok til at fortælle mig det selv... Arghhh

Anmeld

1. april 2011

Happiness

Lunae skriver:

Min kæreste er en stor klodsmajor! Her til aften opdager jeg at mine to lysestager, som min mor har lavet til mig, er væk fra bordet! Jeg spørger Simon hvor de er, hvorefter han fortæller mig at han har smadret den ene! Jeg er virkelig mega sur nu, men vil selvfølgelig ikke råbe, når Camille er der! Jeg er gået i seng og er bare så indebrændt! Han smadrer alting. Sidst var det en afrikafigur, som jeg fik af min svigerinde! Hvorfor f..... Kan han ikke passe på mine ting? Jeg er bare så rasende! Det kan sgu ikke passe, at man skal gemme alt hvad man har kært!!

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, nok bare have lidt luft for mine frustrationer!

Det er da også bare møg ærgeligt!

Men kan så ikke forstå at du er rasende. Han gør det jo ikke med vilje må man formode! Nogle mennesker er bare klodsede anlagt, og jo mere de passer på, jo mere går galt.... Er en af dem...  

Men ja så må du jo stille de ting der betyder noget væk, eller steder hvor han ikke kan komme til.

Det gør vi herhjemme, men min kæreste kan da også blive ærgelig når jeg endnu engang får smadret noget, men han kunne aldrig finde på at blive rasende... Som han siger er det jo en del af mig og min charme....

Anmeld

1. april 2011

mor_sabina

Øv hvor surt. Tror sgu jeg har været lige så uheldig med min klodsmajor herhjemme, alle mine ting bliver også ødelagt på mystisk vis, selv mit glattejern

Men du må jo have det væk fra børnehøjde

Anmeld

1. april 2011

Kofoed.

Lunae skriver:

Kan også godt forstå dig.

Desværre er det herhjemme mig der ødelægger/mister alle mine ting. Hver gang bliver jeg skide sur og mega ked af det, så min kæreste bliver nød til at trøste mig, fordi man bare føler sig magtesløs og bare gerne vil spole tiden tilbage og undgå det, for det er som reelt uvudereligt.

Anmeld

1. april 2011

Lunae

Happiness skriver:

Det er da også bare møg ærgeligt!

Men kan så ikke forstå at du er rasende. Han gør det jo ikke med vilje må man formode! Nogle mennesker er bare klodsede anlagt, og jo mere de passer på, jo mere går galt.... Er en af dem...  

Men ja så må du jo stille de ting der betyder noget væk, eller steder hvor han ikke kan komme til.

Det gør vi herhjemme, men min kæreste kan da også blive ærgelig når jeg endnu engang får smadret noget, men han kunne aldrig finde på at blive rasende... Som han siger er det jo en del af mig og min charme....

Det er en sød og meget tolerant kæreste du har jeg er mega ærgerlig over, at det altid er mine ting, som står for skud! Jeg er rasende fordi han ikke er mand nok til at fortælle mig det - at jeg selv skal opdage det, gør det bare meget værre!!

Det kan ske for enhver, men hvorfor sker der aldrig noget med hans ting! Jeg ved godt, at han self ikke gøre det med vilje, men det er virkelig svært når det er noget man har virkelig kært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.