Nogle der har forstand på leasing af biler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Isabeau

bøgelund1 skriver:

ja, det kan godt være. men forhandlere giver ikke særlig meget for bilerne.. hvad er det for en i har nu? 

Har hørt det modsatte... Vi har en VW passat 1,9 stationcar fra 1996.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

bøgelund

Isabeau skriver:

Har hørt det modsatte... Vi har en VW passat 1,9 stationcar fra 1996.

vi købte ny bil for 3 uger siden. alle forhandlere vi snakkede med, ville give mellem 7000 og 10000 for vores. vi havde en renault, fra 97, som kun havde kørt 155.000 km.. men 

Anmeld

4. april 2011

de-wett

Isabeau skriver:

Hej! Vi er så trætte af vores bil, overvejer og sælge den og istedet lease en bil.

Er der nogen herinde der har erfaringer med det? Altså man betaler ex. 25.000 kr. i en slags depositum, ikke? Og så et månedlig beløb som inkluderer forsikring og værksted, hvis der går noget galt med bilen, og ellers når den skal til syn, har olieskift og lign.

Jeg så et program om leasing forleden på Dr1, men fik ikke svar på det vigtigste spm., jeg havde; betaler du ex. 25.000 kr. hver gang, du skal ha´ en bil? Kunne forstå på det hele at du kun kan køre i samme bil i max 4 år.

Vh. Diana

hey.

Vi har "købt" bil på leasinsaftale. Når vi har betalt de 50,000 er det vores.

Dette er en ford mondeo 2,0 fra 2002. Vi lagde 25000 da vi hentede den. Efter følgende skal vi betale 1664 kr i måneden. de 25000 tæller IKKE med op til de 50000 kr.

Vi skal selv sørge for forsikring men service eftersyn er med i prinse.

Men jeg siger som de andre PAS PÅ med hvad i gør. Man kan meget hurtigt komme i klemme med dette. Det kom min mand med den bil han havde da vi fandt sammen.

Anmeld

4. april 2011

Isabeau

bøgelund1 skriver:

vi købte ny bil for 3 uger siden. alle forhandlere vi snakkede med, ville give mellem 7000 og 10000 for vores. vi havde en renault, fra 97, som kun havde kørt 155.000 km.. men 

Der sker vel ikke noget ved og høre ad hos nogle forskellige  Nu får vi se, hvad de vil give, ellers prøver vi Gul&gratis, bilbasen og lign.

Anmeld

4. april 2011

lucas<3

Isabeau skriver:

Hej! Vi er så trætte af vores bil, overvejer og sælge den og istedet lease en bil.

Er der nogen herinde der har erfaringer med det? Altså man betaler ex. 25.000 kr. i en slags depositum, ikke? Og så et månedlig beløb som inkluderer forsikring og værksted, hvis der går noget galt med bilen, og ellers når den skal til syn, har olieskift og lign.

Jeg så et program om leasing forleden på Dr1, men fik ikke svar på det vigtigste spm., jeg havde; betaler du ex. 25.000 kr. hver gang, du skal ha´ en bil? Kunne forstå på det hele at du kun kan køre i samme bil i max 4 år.

Vh. Diana

min bror leasine en sprak og han ga 25000 da han skrev under på bilen og så betaler han 2000 om måneden ...

Anmeld

4. april 2011

Isabeau

de-wett skriver:

hey.

Vi har "købt" bil på leasinsaftale. Når vi har betalt de 50,000 er det vores.

Dette er en ford mondeo 2,0 fra 2002. Vi lagde 25000 da vi hentede den. Efter følgende skal vi betale 1664 kr i måneden. de 25000 tæller IKKE med op til de 50000 kr.

Vi skal selv sørge for forsikring men service eftersyn er med i prinse.

Men jeg siger som de andre PAS PÅ med hvad i gør. Man kan meget hurtigt komme i klemme med dette. Det kom min mand med den bil han havde da vi fandt sammen.

Okay, tak Jeg tror, vi snakker med nogle forskellige og så bestemmer os for enten leasing eller salg..?

Anmeld

4. april 2011

bøgelund

Isabeau skriver:

Der sker vel ikke noget ved og høre ad hos nogle forskellige  Nu får vi se, hvad de vil give, ellers prøver vi Gul&gratis, bilbasen og lign.

nej overhovedet ikke.. og det gør det hele nemmere, da  i så først afleverer den gamle, når i får den nye.. så kommer i hverken til at stå uden bil, eller med 2 stk.. 

hvilken en har i kigget på?

Anmeld

4. april 2011

de-wett

Isabeau skriver:

Okay, tak Jeg tror, vi snakker med nogle forskellige og så bestemmer os for enten leasing eller salg..?

god idé. Men husk man skal ikke altid tage det billigste. Det var det min mand gjord med hans tidligere bil. Og det viste sig at de var nogle "røvere" . En dag havde de hentet bilen og påstod at han ikke havde betalt det han skulle på de år. Også var de penge væk.

Anmeld

4. april 2011

Isabeau

bøgelund1 skriver:

nej overhovedet ikke.. og det gør det hele nemmere, da  i så først afleverer den gamle, når i får den nye.. så kommer i hverken til at stå uden bil, eller med 2 stk.. 

hvilken en har i kigget på?

Golf 4 Vil bar gerne ha´ en lille bil nu med billig forsikring og vægtafgift, samt reservedele.

Det er begrænset hvor meget vi bruger vil, her hvor vi bor nu, da vi kan spytte ned til købmand, bank, posthus, dagpleje og lign. Det er faktisk kun når vi skal besøge mine forældre 50 km. væk, at vi bruger bilen, og skal på tur.

Anmeld

4. april 2011

bøgelund

Isabeau skriver:

Golf 4 Vil bar gerne ha´ en lille bil nu med billig forsikring og vægtafgift, samt reservedele.

Det er begrænset hvor meget vi bruger vil, her hvor vi bor nu, da vi kan spytte ned til købmand, bank, posthus, dagpleje og lign. Det er faktisk kun når vi skal besøge mine forældre 50 km. væk, at vi bruger bilen, og skal på tur.

det er os en fin bil.. syns i skal undersøge alle muligheder, og finde den løsning der er bedst for jer.. 

held og lykke med det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.