Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flow skriver: ja det er da meget nemmere at gøre det i et værksted.. det er jo bare en "hat" lakering i skal have (dvs ikke så grundig) God fornøjelse..
ja det er da meget nemmere at gøre det i et værksted.. det er jo bare en "hat" lakering i skal have (dvs ikke så grundig)
God fornøjelse..
mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zebraen skriver: eller ... vi prøvede ..... vi glemte desværre at slibe den ned først inden vi begyndte at male :/ Så der er et før billed og et efter billed heh heldigivis har vi en god ven som gider hjælpe ! vi brugte bare 5timer på at slibe bilen ned med de bare næver hvad har i fået jeres fredag til at gå med ?også er jeg altså lige nødt til at vise mine små søde rotteunger der er begyndt at få øjne
eller ... vi prøvede ..... vi glemte desværre at slibe den ned først inden vi begyndte at male :/ Så der er et før billed og et efter billed heh heldigivis har vi en god ven som gider hjælpe ! vi brugte bare 5timer på at slibe bilen ned med de bare næver hvad har i fået jeres fredag til at gå med ?også er jeg altså lige nødt til at vise mine små søde rotteunger der er begyndt at få øjne
Cool med bilen - sikke et arbejde. Jeg har været på arbejde fra 10.30 og kører hjem igen lige om lidt
Baagøe skriver: Cool med bilen - sikke et arbejde. Jeg har været på arbejde fra 10.30 og kører hjem igen lige om lidt
hold da op, det var da os en del timer at være på job på en fredag ihvertfald
Zebraen skriver: hold da op, det var da os en del timer at være på job på en fredag ihvertfald
Ja, det var også bare dødtræls
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128