Vores bil får sommerlook :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2011

freiasmor

eller ... vi prøvede ..... vi glemte desværre at slibe den ned først inden vi begyndte at male :/

Så der er et før billed og et efter billed heh
heldigivis har vi en god ven som gider hjælpe ! vi brugte bare 5timer på at slibe bilen ned med de bare næver

hvad har i fået jeres fredag til at gå med ?

også er jeg altså lige nødt til at vise mine små søde rotteunger der er begyndt at få øjne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

freiasmor

glemte så lige efter billeder når han er blevet slibet ned xD

Anmeld

1. april 2011

B&J

Cool bil, og mega kære rotte unge den er godt nok vidunderlig dejlig

Anmeld

1. april 2011

freiasmor

efter billedet da vi begyndte at slibe den ned

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2011

freiasmor

B&J skriver:

Cool bil, og mega kære rotte unge den er godt nok vidunderlig dejlig

hehe taaak, er os rigtig glad for de bitte små unger, desværre er moren død nu, så vi opflasker dem med killinge mad og mælk

Anmeld

1. april 2011

Tip!

Husk at dække ruder, håndtag, sidespejle, dæk osv af når i maler den

Flow.. Tidliger maler frau...

Anmeld

1. april 2011

freiasmor

Flow skriver:

Husk at dække ruder, håndtag, sidespejle, dæk osv af når i maler den

Flow.. Tidliger maler frau...

hehe jeg ved det godt

jeg havde ellers dækket kofangeren men da jeg tog dækningen af var den som du kan se .... tilgengæld er det på roden heldigvis kun støv .... nu får vi proff hjælp næste gang - dvs imorgen

Anmeld

1. april 2011

Tip!

Zebraen skriver:

hehe jeg ved det godt

jeg havde ellers dækket kofangeren men da jeg tog dækningen af var den som du kan se .... tilgengæld er det på roden heldigvis kun støv .... nu får vi proff hjælp næste gang - dvs imorgen

hehe... den skal nok blive fin..  få en prof til det, de har det rigtige udstyr osv, og det gode afdæknings papir. så i slipper for maling de forkerte steder..  

Anmeld

1. april 2011

freiasmor

Flow skriver:

hehe... den skal nok blive fin..  få en prof til det, de har det rigtige udstyr osv, og det gode afdæknings papir. så i slipper for maling de forkerte steder..  

Præcis, vi har en lige rundt om hjørnet som er prof bil maler så han hjælper os i hans værksted hvor han har det hele men vi var simpelthen nødt til at spørge, sagde endda til mig selv om morgenen "husk nu for fanden og slib det ned og derefter afdække og hvad man nu ellers gør"

Anmeld

1. april 2011

Tip!

Zebraen skriver:

Præcis, vi har en lige rundt om hjørnet som er prof bil maler så han hjælper os i hans værksted hvor han har det hele men vi var simpelthen nødt til at spørge, sagde endda til mig selv om morgenen "husk nu for fanden og slib det ned og derefter afdække og hvad man nu ellers gør"

ja det er da meget nemmere at gøre det i et værksted.. det er jo bare en "hat" lakering i skal have (dvs ikke så grundig)

God fornøjelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.