hvis i skulle ud af rejse inden jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2008

MorCamilla

Paris, paris, paris... Jeg ved ikke hvad der fasinere mig sådan ved den by, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme der til engang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

Pia.

Jeg har stemt Paris men ville også gerne stemme London - når det er en ferie under en uge så ville jeg vælge en af de to...

God tur...

Anmeld

22. oktober 2008

Miamaja

twinboys skriver:

London tror jeg...

Majbritt

Jeg er jo allerede i usa, saa jeg stemmer london. Min naste ynglings by der var jeg for 5 aar siden paa en romantisk karligheds rejse med min mand- det var skont

Anmeld

22. oktober 2008

Becks

USA og Florida, skal i ikke tage når I kun har så kort tid, der skal I som minimum have 14 dage... Men hvis det kun er dig og din mand, så tag paris og bliv forelskede på ny

Knus Beck - Som rejser til USA den 13/11

Anmeld

22. oktober 2008

Miamaja

Beck skriver:

USA og Florida, skal i ikke tage når I kun har så kort tid, der skal I som minimum have 14 dage... Men hvis det kun er dig og din mand, så tag paris og bliv forelskede på ny

Knus Beck - Som rejser til USA den 13/11

hvor skal I hen i usa?? jeg er i nord ca saa hvis I kommer derhen saa kender jeg en masse gode restauranter og sightseeings god tur og rese. haaader selv den laaaaaaaaaaaange 10 timers flyvetur som pesten for har taget den mere end 15 gange

Anmeld

22. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Må tilstå vi er ikke bleve kloger og tiden er nu knap efter hånden...*SS*
men vi tænker meste usa eller london.. fra en tordag til en tirsdag i nov mdr. Nu må vi se

Anmeld

22. oktober 2008

ekzunz

henriette larsen skriver:

men vi tænker meste usa eller london.. fra en tordag til en tirsdag i nov mdr. Nu må vi se

Vi var i New York for et par år siden, og vi tog afsed tirsdag og kom hjem søndag - og det synes jeg altså ikke var noget problem. Selvfølgelig var vi trætte da vi ankom, men jeg synes alligevel det var en fed tur i en fed by - kan varmt anbefales!!!
Næææ - eller tog vi afsted lørdag, det kan jeg så ikke huske, det var ihvertfald Valentines Day vi tog afsted....men det er jo også flintrende ligegyldigt....

Rigtig god tur uanset hvor i lander.....

Anmeld

22. oktober 2008

Skovurt

Jeg har stemt London 60.png

Som du også selv sige så er det ved at være opover med tiden; så min tanke er også at London burde man kunne fixe en tur til på kort tid 76.gif

USA ville jeg - som mange andre også har nævnt - vente med til jeg havde længere tid - jeg ville ikke tage afsted i mindre end 3 uger tror jeg - fordi jeg forventer at der er så meget jeg gerne vil opleve der.

Men ja - kort og godt - mit ønske til en hyggetur med manden ville udfra dine valgmuligheder blive London 45.png

Anette

Anmeld

22. oktober 2008

Becks

Miamaja skriver:

hvor skal I hen i usa?? jeg er i nord ca saa hvis I kommer derhen saa kender jeg en masse gode restauranter og sightseeings god tur og rese. haaader selv den laaaaaaaaaaaange 10 timers flyvetur som pesten for har taget den mere end 15 gange

Jeg skalk til Wahington DC, min mor bor derovre... Hun er manager i det firma der hedder Open Top Sightseeing... De har også firma i San F. og nogle andre steder...
ja hader den også, har efterhånden også taget den en del gange, og så alene... Men det skal nok gå

knus

Anmeld

23. oktober 2008

3rollinger

henriette larsen skriver:

Hvis I alligevel er mere eller mindre ligeglade hvor I tager hen, hvorfor lader I saa ikke tilfaeldigheden raade?

Ring til et rejsebureau og hoer om de ikke har saadan en "last minute" rejse, som ovenikoebet er superbillig. Og saa brug alle pengene paa at forkaele jer selv med spa og massage.

Steder som Oest Europa kan baade vaere til en meget god pris og saa er det taet paa.

Jeg har vaeret i Las Vegas 3 dage og det var supersjovt. Har ogsaa vaeret i Paris og London og der er gode ting allesteder.

God rejse.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.