hvis i skulle ud af rejse inden jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor ville i tag hen ??????

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.670 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Nu er det sådan jeg har fødselsdag den 29/11-09
og vi snakke om af tag en lille rejse i 4-7 dage uden børne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

twinboys

London tror jeg...

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2008

ekzunz

Herhjemme skal vores næste forlængede weekend gå til Las Vegas. Jeg gider ikke være der i længere tid, men jeg vil gerne oplevet det - uden børn! Eller New York igen - det er en fantastisk by.

Og hvis det er i Europa så tror jeg at jeg ville tage til London eller Amsterdam....

Gid det var mig der snart skulle afsted!!!

Anmeld

20. oktober 2008

Bastian

Jeg ville aldrig tage til USA hvis jeg kun havde 4-7 dage. Det tager knap en uges tid overhovedet at vænne sig til tiden og igen når man er hjemme igen. 14 dage skal man i hvert fald have. Puha har selv lige været afsted, og det er altså hårdt med den tidsforskel. Så derfor stemmer jeg på Paris. Jeg har aldrig været der, men oplagt for en romantisk get-away.

Anmeld

20. oktober 2008

fam.4xc

Allerhelst ha jeg taget et varmt sted - gran canaria feks

Men jeg var selv været i Paris ved juletid og det var super hyggeligt så¨det har jeg stemt, men ville nu også gerne til London

Anmeld

20. oktober 2008

Mathilde

Hvis der var tale om lidt flere dage og penge ikke spillede en rolle ville jeg gerne opleve Florida....
Men jeg har stemt Paris når det "kun" er 4-7 dage

Anmeld

20. oktober 2008

Fam. Madsen

jeg ville ikke tage længer væk ind jeg kunne køre til, da jeg er bange for og flyve så det må blive norge

Anmeld

20. oktober 2008

Nadi

All of the above

Anmeld

21. oktober 2008

Balderson

Jeg har ikke valgt nogle af dem for jeg ville vælge Skotland el. Irland, hvis jeg skulle afsted...

Anmeld

21. oktober 2008

netdaddy

Jeg har sagt USA, men egentlig ville jeg hellere rejse til Kina.

Vi var på bryllupsrejse sidste år (4 uger betalt af svigerforældrene), hvor vi startede i Skt. Petersborg, nattog til Moskva, videre med den Transsibiriske Jernbane gennem Rusland, Sibirien, Mongoliet og til Beijing hvor vi var et par dage ingen vi sluttede af med 14 dage i Sydkorea.
En helt fantastisk tur som vi aldrig nogensinde glemmer.

Men Beijing vandt fuldstændigt mit hjerte, ikke mindst pga. den helt fabelagtige mad, men også fordi byen og området omkring bare er helt fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.