Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Mange gange tillykke med det!!! Jeg sender en storm af babystøv din vej
Mange gange tillykke med det!!! Jeg sender en storm af babystøv din vej
1000 mange tak!!! Fantastisk!!!!
God weekend!!! Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
louiseandersen85 skriver: puuuuuuuuuuuster babystøv i jeres retning
puuuuuuuuuuuster babystøv i jeres retning
1000, 1000 tak søde!!!! God weekend til dig og familien!!!!
Lene
ønskebarn74 skriver: HAR FÅET MENS OG VI ER TILMELDT VORES 2. IVF FORSØG... DET ER BARE SÅ STORT, ENDELIG AT KOMME IGANG IGEN!!!! OG DET ER DEN KORTE PROTOKOL... SÅ INGEN NÆSESPRAYE TIL MIG... JEG SKAL SCANNES IMORGEN, FÅR RECEPTER OG SKAL STARTE MED AT STIKKE IMORGEN... SÅ PIGER OG DRENGE... SEND MASSER AF BABYSTØV VORES VEJ!!! LENE
HAR FÅET MENS OG VI ER TILMELDT VORES 2. IVF FORSØG... DET ER BARE SÅ STORT, ENDELIG AT KOMME IGANG IGEN!!!!
OG DET ER DEN KORTE PROTOKOL... SÅ INGEN NÆSESPRAYE TIL MIG...
JEG SKAL SCANNES IMORGEN, FÅR RECEPTER OG SKAL STARTE MED AT STIKKE IMORGEN...
SÅ PIGER OG DRENGE... SEND MASSER AF BABYSTØV VORES VEJ!!!
LENE
ej hvor skønt for jer alt held og lykke herfra;-) sender masser af babystøv;-)
AnneH skriver: Hvor er det fedt for jer søde!! for at det er jeres tur nu
Hvor er det fedt for jer søde!!
for at det er jeres tur nu
1000, 1000 tak!!!! Hvordan går det hos jer????
God weekend til jer!!! Lene
Mor til lille Matilde skriver: ej hvor skønt for jer alt held og lykke herfra;-) sender masser af babystøv;-)
1000 mange tak!!! Og sikke en lille lækker mås du har på profilbilledet!!!!
ønskebarn74 skriver: 1000 mange tak!!! Og sikke en lille lækker mås du har på profilbilledet!!!! God weekend!!! Lene
årh tusinde tak selv, ja hun er skøn og jeg krydser alt og ønsker alt held for at i kan få en ligeså skøn lille guldklump;-)
blomst84 skriver: Babystøv babystøv babystøv og endnu mere babystøv +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Nu skal det da bare lykkes!!!!!
Babystøv babystøv babystøv og endnu mere babystøv +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Nu skal det da bare lykkes!!!!!
1000, 1000 tak!!! Håber sådan du får ret!!!!
God weekend til dig og familien!!! Lene
HEP HEP HEP!!!! Det skal bare været din tur..sender meget støv og krydser hvad jeg kan. Er sikker på at sommeren gør noget ved chancerne
ønskebarn74 skriver: 1000 mange tak!!! Hvordan går det hos dig??? Lene
1000 mange tak!!! Hvordan går det hos dig???
Det går godt.. Lider MEGET af kvalme og opkast men skal ikke brokke mig, det er jo en del af pakken..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128