Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: 1000 mange tak!!! Håber det bliver en lige så lækker basse som din skønne dreng!!!! Lene
1000 mange tak!!! Håber det bliver en lige så lækker basse som din skønne dreng!!!!
Lene
1000 tak og er jeg helt sikker på, håber på vi snart hører om positiv test
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astasmor skriver: jamen det går rigtig godt. maven vokser og vosker. var jo til scanning i tirsdags og det er en meget livlig lille en vi skal ha. og idag er vores familie lige vokset med en mere, har jeg også oprettet en tråd med her inde. vi har fået en fin lille hun kat på 2 år.
jamen det går rigtig godt. maven vokser og vosker. var jo til scanning i tirsdags og det er en meget livlig lille en vi skal ha. og idag er vores familie lige vokset med en mere, har jeg også oprettet en tråd med her inde. vi har fået en fin lille hun kat på 2 år.
Weeee, fantastisk!!! Tjekker lige din tråd...
ønskebarn74 skriver: Weeee, fantastisk!!! Tjekker lige din tråd...
ønskebarn74 skriver: HAR FÅET MENS OG VI ER TILMELDT VORES 2. IVF FORSØG... DET ER BARE SÅ STORT, ENDELIG AT KOMME IGANG IGEN!!!! OG DET ER DEN KORTE PROTOKOL... SÅ INGEN NÆSESPRAYE TIL MIG... JEG SKAL SCANNES IMORGEN, FÅR RECEPTER OG SKAL STARTE MED AT STIKKE IMORGEN... SÅ PIGER OG DRENGE... SEND MASSER AF BABYSTØV VORES VEJ!!! LENE
HAR FÅET MENS OG VI ER TILMELDT VORES 2. IVF FORSØG... DET ER BARE SÅ STORT, ENDELIG AT KOMME IGANG IGEN!!!!
OG DET ER DEN KORTE PROTOKOL... SÅ INGEN NÆSESPRAYE TIL MIG...
JEG SKAL SCANNES IMORGEN, FÅR RECEPTER OG SKAL STARTE MED AT STIKKE IMORGEN...
SÅ PIGER OG DRENGE... SEND MASSER AF BABYSTØV VORES VEJ!!!
LENE
Ihh, hvor er det vidunderligt søde!! Jeg sender masser af babystøv og hepper på, at det skal være jeres tur denne gang
Lisbeth1985 skriver: Ihh, hvor er det vidunderligt søde!! Jeg sender masser af babystøv og hepper på, at det skal være jeres tur denne gang
1000, 1000 tak søde ..!! Og ligeover!!! hepper på at vi allle står med positive tests i næste måned...!!!!
Der er hermed sendt en masse babystøv i din retning
B&K skriver: Der er hermed sendt en masse babystøv i din retning
1000, 1000 tak!!! Hvordan går det hos jer???
Mange gange tillykke med det!!! Jeg sender en storm af babystøv din vej
puuuuuuuuuuuster babystøv i jeres retning
Hvor er det fedt for jer søde!!
for at det er jeres tur nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128