Hvor skal jeg dog starte!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Worldwide

Rockertand skriver:

Ja, der er stor forskel - men vi er så også nogle, der producerer store børn, og de holder selvfølgelig ikke op med at vokse efter fødslen  Flere af mine veninder, der har fået børn i 3250-3790 g's klassen kunne dog heller ikke presse dem ned i str. 56 efter ganske få uger, men der var også flere med lange ben eller tykke maver eller store elastikker - sådan er børn så forskellige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

trinela

Når jeg skal have et barn igen, så vil jeg ud at købe en masse heldragter.

Bukser og kjoler og veste og blondesokker er søde, men man får flip af at rette på det.

Barnet kan jo heller ikke meget andet end at ligge, og så er det vel rarest at ligge i noget der ikke buler og folder.

Hvis de er uden fødder, så køb strømperbukser til at have inden under, de falder ikke af, og så holder de også lidt på bleen..

Og så vil jeg forresten også have sådan en baby cocoon, som nærmest er en sovepose, hvor baby kan føle sig tryg. Du kan se billeder på google.

Anmeld

1. april 2011

GitteC78

Jeg vil købe lidt tøj i str. 50. Jeg fik af vide af mange, at jeg skulle købe i str. 56, da få babyer brugte 50. Min søn vejede 3450 g og var 50 cm. Jeg havde alt for lidt i str. 50, så måtte ud og købe noget. Han brugte tøjet i str 50 i ca 1 mdr.

Anmeld

2. april 2011

Mamalou

Jeg synes også det er svært - allermest fordi jeg ikke vil risikere at købe for meget, der ikke bliver brugt. Jeg har ikke købt tøj i str 50 (har dog fået og arvet i den str), men startet fra str 56 og købt mest i 62 og 74. Men heldigvis har butikkerne også åben efter fødslen - som flere også skriver Babybuisness.dk har en liste, der giver god inspiration til de ting, der skal anskaffes. Jeg skriver fra mobilen, så kan desværre ikke linke til siden, men prøv at Google så kommer den - hvis det var noget

Anmeld

2. april 2011

Livsmor

Køb lidt i str 50 + 56, husk selv med en lille ny, er nettet altid åbent. Vil foreslå bodyer med slå-om, ikke alle babyer syntes det er sjovt at få tøj på. Heldragter u/fødder(dem med fødder vokser de hurtigere ud af) har vi brugt meget.

Hvis du skal ha´ en pige, så har jeg masser af tøj liggende ;O)

Karina

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Hey ladies, så fik jeg set alle jeres svar. Jeg svarer lige samlet, da de fleste skriver lidt de samme ting! Tak for jeres råd.. Jeg tror jeg vil starte denne måned med at kigge på lidt badeting. Og så overveje lidt nærmere at variere størrelsen af det babytøj jeg køber Og ikke købe for meget Hvad angår nogen af de større ting som fx barnevogn, så er det noget vi får, og er nok lidt paranoid med ikke at have den hjemme før bebs er født. Gammel overtro! Hehe Men i hvert fald vil jeg sige mange ting. Jeg har jo en liste, så i princippet er det vel bare at starte fra toppen og bevæge sig igennem, men ja.. Uoverskuelig verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.