Sidder her og vil gerne købe nogle babyting, men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte! Jeg har min lange, lange liste, men føler mig sådan lidt blank over hvordan jeg skal komme i gang. Vil gerne købe tøj, men synes neutralt er UMULIGT! Vi får ikke kønnet at vide før måske til MD scanning i midten af maj.. Og hvilken størrelse skal man købe af nybegynder babytøj? Man kan jo umuligt vide, hvor stor den er fra fødslen af.. Og hvor hurtigt den vokser. Synes det er svært. Hvad siger i?
I dag sidder jeg og kigger efter ting på nettet, fordi jeg er halvsyg og er til netshopping. Men synes ikke jeg kan finde så mange sider med billige babyting. Kender i nogen?
Altså jeg har fået en masse tøj i små størrelse og køber lidt i ny og næ. Men de sidste par dage har jeg kigget efter pulsetin/badeværelse ting, såsom næsesuger, termometer, savle og olier til badet. Så nu har jeg alle de ting.
Køber også suttefalsker og tilbehør (ved ikke om jeg kan holde til, at amme to og tør ikke stå og skal købe det hele der, så heller købe nu og du skal jo alligevel bruge nogen når de bliver lidt større).
Jeg kigger efter en billig klapvogn, har fundet ud af hvilken jeg vil have, men venter lige lidt endnu med at købe.
Men ellers tager jeg et "område" af gangen, for at være sikker på jeg har helt styr på det hele. Venter med møblerne.
Men tøjet bliver man nok aldrig færdig med og synes du skal tage det lidt af gangen og ikke købe for meget endnu. Vi har meget i 50, men tvillinger bliver også som reelt født i str 40/44, derfor har vi meget i 50, men ellers ha 3-4 sæt, så kan familien/kæresten køre ud og købe mere, hvis h*n er lille.
Puha blev lidt langt, håber det hjælper.