Er dette endnu en aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Noneother

wamse skriver:

Ha ha ja alr skal tages med et vis forbehold i dag Jeg har 6 venner på facebook, der har annonceret deres graviditet i dag

Her tror jeg faktisk kun det er 3  Hader den 1. april...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

wamse

Noneother skriver:

Her tror jeg faktisk kun det er 3  Hader den 1. april...

Jeg synes det er ret underholdende, hvad der findes på, eller hvor mange der hopper i med begge ben Specielt når de annoncerer graviditeter, for der er mange som tror på det

Anmeld

1. april 2011

Diana...

wamse skriver:

Jeg synes det er ret underholdende, hvad der findes på, eller hvor mange der hopper i med begge ben Specielt når de annoncerer graviditeter, for der er mange som tror på det

Åhh lige den med graviditeten synes jeg er røv irriterende he he alle er gravide den er lidt kedelig når alle bruger den sådan et sted. Jeg har pludselig også bare rigtig mange venner der er gravide 

Anmeld

1. april 2011

Noneother

wamse skriver:

Jep. Skulle osse lige til at skrive tillykke til den første, da jeg kom i tanke om dagen..

til gengæld lå der et brev i min postkasse idag der gerne måtte ha´været en aprilsnar. -Jeg var efterlyst af politiet og vil blive anholdt når de "finder mig" .. .FEDT!  Når jeg skal til køreprøve på mandag hos eén betjent jo.  Så jeg var lige på deres "most wanted" liste i ca. 3 timer.

Anmeld

1. april 2011

wamse

Noneother skriver:

Jep. Skulle osse lige til at skrive tillykke til den første, da jeg kom i tanke om dagen..

til gengæld lå der et brev i min postkasse idag der gerne måtte ha´været en aprilsnar. -Jeg var efterlyst af politiet og vil blive anholdt når de "finder mig" .. .FEDT!  Når jeg skal til køreprøve på mandag hos eén betjent jo.  Så jeg var lige på deres "most wanted" liste i ca. 3 timer.

ej det var da en træls oplevelse 

Anmeld

1. april 2011

eElak

Ingen annoncerede graviditeter på min face idag...

Til gengæld fik jeg nogle til at hoppe på at jeg skulle deltage i singleliv... *fnis*

Anmeld

1. april 2011

Noneother

wamse skriver:

ej det var da en træls oplevelse 

Jep. 1 er at det er n total latterlig sag med et boligselskab der prøver at tørre mig fuldstændig, 2 er at jeg HAVDE aflyst retsmødet en hel måned i forvejen, da jeg skulle i amtet samme dag/tid i en anden by. -Så får man bare besked om at man er efterlyst. WTF?

Anmeld

1. april 2011

Noneother

KaLee skriver:

Ingen annoncerede graviditeter på min face idag...

Til gengæld fik jeg nogle til at hoppe på at jeg skulle deltage i singleliv... *fnis*

Så du kunne filme med Sidney Lee...  Eller nu han hedder...

Anmeld

1. april 2011

Maise

jeg kan love dig det er en aprilsnar. min kæreste er bankmand og jeg har intet hørt om det.

Anmeld

1. april 2011

otlitrom

Ahahaha.. den er da meget sjov. Sjovere end den med Sidney Lee, den synes jeg bare er rådden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.