Er dette endnu en aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Noneother

http://npinvestor.dk/nyheder/2-kronen-afskaffes-i-morgen-222986.aspx?utm_source=news.dk&utm_campaign=netposten_erhverv7&utm_medium=traffic

Ellers har jeg TRAVLT med at komme ned og få vekslet. Har for flere 100kr. i 2-kroner herhjemme..

Har intet hørt om det før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Kaufie

aprilsnar - specielt det, at de nævner datoen i morgen bør få klokkerne til at ringe

Anmeld

1. april 2011

wamse

Selvfølgelig er det en aprilsnar, for der er altid en varsel i god tid ellers 

Anmeld

1. april 2011

Dansker i England

Tror godt, du kan regne med at det er en aprils nar, ja

Anmeld

1. april 2011

serinasmor

LOL

ja det er jeg pænt sikker på det er

det må de nemlig ikke gøre uden at advare folk LÆNGE i forvejen og MEGET tydeligt

Anmeld

1. april 2011

JJH

Haha. Ja den er en sikker aprilsnar. tror 1 kronen ville blive afskaffet inden 2 kronen, hvis det var omkostninger ved produktionen.

Anmeld

1. april 2011

NinaNymannMadsen

aprilsnar.
vi ville ha hørt mere om det hvis det var rigtig. har intet hørt før jeg læste det der, og det vil da også være underligt. hvorfor så ikke 1 kronen også hvor kun 2 kronen...

vi har jo stadig 1 kroner og 50 øre og de er da meget mindre også.

Anmeld

1. april 2011

Noneother

wamse skriver:

Selvfølgelig er det en aprilsnar, for der er altid en varsel i god tid ellers 

Jeg mente nok at jeg ville ha´hørt noget ellers, men hold da op blev lige sådan helt  engang. Har lige plantet røven i sofaen, nix om jeg gider fare ind til byen og i banken nu!

Anmeld

1. april 2011

wamse

Noneother skriver:

Jeg mente nok at jeg ville ha´hørt noget ellers, men hold da op blev lige sådan helt  engang. Har lige plantet røven i sofaen, nix om jeg gider fare ind til byen og i banken nu!

Ha ha ja alr skal tages med et vis forbehold i dag Jeg har 6 venner på facebook, der har annonceret deres graviditet i dag

Anmeld

1. april 2011

Noneother

serinasmor skriver:

LOL

ja det er jeg pænt sikker på det er

det må de nemlig ikke gøre uden at advare folk LÆNGE i forvejen og MEGET tydeligt

I know.. men min ammehjerne har haft skyklapper på det sidste års tid.

Havde osse regnet det for (endnu) en aprilsnar, men turde ikke ta´chancen HVIS nu jeg var gået glip af noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.