Ubetænksomme dumme drenge :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

2721

Loa skriver:

Jeg tror nu ikke de har lagt specielt mærke til hvordan du så ud.... De havde sikkert råbt uanset hvem der gik der....

Det er bare sådan nogen med små hjerner, små fornøjelser, og så har du sikkert reddet deres dag ved lige at gå der, så de havde nogen at råbe efter.....

Se sådan på det

Helt enig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Isabella_mor

EJ hvor er det bare fucking ondt... sådan nogle møgunger.!

Anmeld

1. april 2011

Holbæktrunten

Årh, tak skal i have piger! 

Det luner at læse jeres kommentarer, og have nogle at dele frustrationerne og foragelsen med... 

Anmeld

1. april 2011

Tkcuf

Tænk at voksne kan finde på den slags.. Tsk. Rart at vide at man ingen hjerne behøver have for at skaffe sig en bil og trille rundt i verden.. De havde nu nok råbt af hvem som helst, så det er ikke fordi du er grim eller noget- DE var bare dumme.... Og har sikkert meget lavt selvværd... Og ingen kærester. Og ikke engang deres forældres hund kan lide dem. Det er jeg sikker på

Anmeld

1. april 2011

PsychedeliC

Sådan nogle tumper skal du ikke tage dig af. Lad os håbe at de bliver klogere en dag .

Da jeg var gravid så skrev jeg på facebook at jeg ikke følte mig særlig lækker og smuk og så skrev en af mine venner som er far til tvillinger at der ikke var noget smukkere i verden end en gravid kvinde.. og selv om det ikke var noget han sagde til mig face to face så blev jeg virkelig glad for det var skrevet så kort og fattet at jeg virkelig vidste at han mente det . Og han har ret, gravide kvinder er SMUKKE, og det er jeg sikker på at du også er

Anmeld

1. april 2011

Frk.S

Sikke da nogle idioter. De skulle godt nok finde noget andet at bruge tiden på!

Jeg kan godt forstå at du blev ked af det, det ville de fleste nok blive (også selvom det ikke passer!! ). Men de er ikke værd at bruge krudt på.

Fatter godt nok ikke at nogen mennesker har det behov for at svine andre - fuldstændig uprovokeret! Tja, små hjerner....

BTW, hvis det er dig på dit profilbillede, så er du jo SMUK!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.