Ubetænksomme dumme drenge :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Holbæktrunten

Har lige været ude og handle lidt... Det er jo vigtigt at holde sig igang selvom man har bækkenløsning, og bliver også skrup-bims af bare at sidde herhjemme.

Men overskuddet er altså bare ikke særlig stort når man sover dårligt om natten, og næsten konstant har smerter. Så jeg orkede ikke at tage makeup på inden jeg gik ud. Endvidere er jeg udemærket klar over hvor åndssvagt det ser ud når jeg kommer vraltende afsted...

Det der skete var så, at der kom en flok unge knægte omkring midten af 20érne kørende forbi mig mens jeg vraltede afsted stille og roligt på fortovet. De havde rullet alle vinduerne i bilen ned, og da de fik øje på mig (der gik alene), stak de 2 hovedet ud af hver deres vindue der vendte mod mig og råbte:

KLAMME SO!

-Alt mens de ande inde i bilen hujede og grinte...

Jamen tak skal i da have drenge... Det er da lige det man har brug for at få smidt i hovedet når man i forvejen udemærket er klar over at man ikke ligner sig selv... 

Blev simpelthen så ked af det, og forstår slet ikke at man kan få sig selv til at gøre sådan noget. Uanset hvordan folk så ellers ser ud. 

Jeg skal i hvert fald gøre mit til at min knægt ikke bliver sådan et ubetænksomt menneske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Den lykkelige

Gud hvor langt ude

Ej hvor er jeg ked af det på dine vegne.. sådan opføre man sig bare ikke!!!!

Kender det godt lidt selv.. da jeg var gravid for lidt over en måned siden, hvor jeg bare havde så sindsyg meget væske i fødder og ben og fingre.. og jeg har så desværre taget 22 kg på og vejede i forvejen alt alt for meget.. jeg har haf det rigtig svært igennem graviditeten pga forandringerne ved kroppen og jeg er blevet så stor.. har haft utallige samtaler med min kæreste om det også en dag siger en af hans venner "du kan da ikke trykke på tastaturet med de kæmpe fingre".. Og en anden gang han var der kaldte han mig hele dagen tykke berg og kæmpe kvinden.. jeg ved han bare gasser.. men er du gal det rammer en når man udemærket ved man selv er "anderledes" end man plejer.. så hvorfor kan folk ikke bare holde deres k......  Eller da vi var til bryllup (jeg var i uge 19) og havde faktisk gjort en del ud af mig selv og havde kun taget 4 kg på der.. Så råbte en fra min kærestes familie gennem kirken inden det var startet "heeeeej tykke.. Ej hvor er du blevet tyk"... Tænkte bare HVAD????

Men du skal ikke tænke mere over dem.. de er sku for dumme og åndsvage at bruge energi på..

Anmeld

1. april 2011

AWO

Sikke nogle idioter!! Tag dig ikke af dem - jeg er sikker på, at du er en smuk som gravid, selvom det ikke føles sådan lige nu.

Anmeld

1. april 2011

Noneother

Nogen folk ved bare ikke bedre... Hold da kæft en gang narrøve.

Vil osse bestræbe mig på at min søn ALDRIG bliver sådan en..

Anmeld

1. april 2011

twinny

sikke da nogle idioter....

du får lige et ordentlig  herfra...

Anmeld

1. april 2011

Bigmamma

Ja der er sgu nogle der er gået glip af opdragelse  Og kan ikke lade være med at tænke skide kujoner. Undskyld mit sprog. Men de tør kun og sige det mens de køre forbi en...Sølle de piger der skal føde deres børn...

Anmeld

1. april 2011

Loa

Jeg tror nu ikke de har lagt specielt mærke til hvordan du så ud.... De havde sikkert råbt uanset hvem der gik der....

Det er bare sådan nogen med små hjerner, små fornøjelser, og så har du sikkert reddet deres dag ved lige at gå der, så de havde nogen at råbe efter.....

Se sådan på det

Anmeld

1. april 2011

misspippi

Mage til dumme unger....

Hvis man ikke har noget pænt at sige om folk, så skal man holde sin mund.

De drenge turde kun råbe det ad dig, fordi de kørte forbi i bil og var hurtigt væk igen.

Kan godt forstå du blev ked af det, så du får lige et

Anmeld

1. april 2011

SiLiMiMa

Holbæktrunten skriver:

Har lige været ude og handle lidt... Det er jo vigtigt at holde sig igang selvom man har bækkenløsning, og bliver også skrup-bims af bare at sidde herhjemme.

Men overskuddet er altså bare ikke særlig stort når man sover dårligt om natten, og næsten konstant har smerter. Så jeg orkede ikke at tage makeup på inden jeg gik ud. Endvidere er jeg udemærket klar over hvor åndssvagt det ser ud når jeg kommer vraltende afsted...

Det der skete var så, at der kom en flok unge knægte omkring midten af 20érne kørende forbi mig mens jeg vraltede afsted stille og roligt på fortovet. De havde rullet alle vinduerne i bilen ned, og da de fik øje på mig (der gik alene), stak de 2 hovedet ud af hver deres vindue der vendte mod mig og råbte:

KLAMME SO!

Jamen tak skal i da have drenge... Det er da lige det man har brug for at få smidt i hovedet når man i forvejen udemærket er klar over at man ikke ligner sig selv... 

Blev simpelthen så ked af det, og forstår slet ikke at man kan få sig selv til at gøre sådan noget. Uanset hvordan folk så ellers ser ud. 

Jeg skal i hvert fald gøre mit til at min knægt ikke bliver sådan et ubetænksomt menneske...

idioter!!!

vores tidl. nabo - også en smuk ung kvinde som dig - var ude at løbe en tur og hun havde da lidt brede hofter, men var bestemt ikke tyk eller noget, men hun møder så nogle knægte på 15-16 år, som råber "fede ko" efter hende...... tåber!

kan godt forstå du blev ked, men de skulle da bare føre sig frem overfor kammeraterne..... "up where the sun doesn't shine" med dem!

heise 

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

Holbæktrunten skriver:

KLAMME SO!

Hold nu på, hvor skammer jeg mig over at vi skulle være de gladeste/lykkeligste mennesker i verden, og så er der nogle der opfører sig sådan!
Ud til højre med deres kommentar. De er ikke kommet så langt i deres liv, og det skal nogle lide under - at det blev dig er tilfældigt!

Jeg kender til det med at blive råbt af på gaden og det er IKKE sjovt! Men man må ikke tage det til sig - de kender dig jo ikke. Jeg tvivler stærkt på at du er klam - det er der jo ingen der er! og ja, de burde vel kunne se at du er et menneske og ikke en gris. Så vi kan da konkludere, at de var ret galt på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.