Har lige været ude og handle lidt... Det er jo vigtigt at holde sig igang selvom man har bækkenløsning, og bliver også skrup-bims af bare at sidde herhjemme.
Men overskuddet er altså bare ikke særlig stort når man sover dårligt om natten, og næsten konstant har smerter. Så jeg orkede ikke at tage makeup på inden jeg gik ud. Endvidere er jeg udemærket klar over hvor åndssvagt det ser ud når jeg kommer vraltende afsted...
Det der skete var så, at der kom en flok unge knægte omkring midten af 20érne kørende forbi mig mens jeg vraltede afsted stille og roligt på fortovet. De havde rullet alle vinduerne i bilen ned, og da de fik øje på mig (der gik alene), stak de 2 hovedet ud af hver deres vindue der vendte mod mig og råbte:
KLAMME SO!
-Alt mens de ande inde i bilen hujede og grinte...
Jamen tak skal i da have drenge... Det er da lige det man har brug for at få smidt i hovedet når man i forvejen udemærket er klar over at man ikke ligner sig selv...
Blev simpelthen så ked af det, og forstår slet ikke at man kan få sig selv til at gøre sådan noget. Uanset hvordan folk så ellers ser ud. 
Jeg skal i hvert fald gøre mit til at min knægt ikke bliver sådan et ubetænksomt menneske...
Anmeld