RÅ champignon...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.596 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. april 2011

MamaLook

Er det noget med, at man ikke må spise rå champignon?? (en lille klokke ringede i mit hoved, da jeg tænkte på, om jeg skulle putte rå champignon i en salat..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

serinasmor

Artiskok skriver:

Er det noget med, at man ikke må spise rå champignon?? (en lille klokke ringede i mit hoved, da jeg tænkte på, om jeg skulle putte rå champignon i en salat..)

???????

det har jeg godt nok aldrig hørt om .. det må være en and

Anmeld

1. april 2011

Mutti2B

Sæføli' må man det

Anmeld

1. april 2011

Lunae

Artiskok skriver:

Det tror jeg da godt du må - det gør vi i hvert fald altid herhjemme! Jeg tror også det handler om mængden af det - alt med måde

Anmeld

1. april 2011

twinny

herhjemme bliver de spist rå... det har jeg aldrig hørt noget om man ikk må....

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Jeg spiser godt nok også tit rå champignon... Mon ikke det bare er en and der er på flugt?

Anmeld

1. april 2011

SiLiMiMa

det må man da gerne smager herligt!

er du gravid og tænker på jorden, der sidder på???

Anmeld

1. april 2011

MamaLook

Tak for jeres svar

Pyyh, det er jeg glad for, I siger - jeg kan nemlig ikke lide champignon, hvis ikke de er rå  (pga. konsistensen )

Og nej, jeg er ikke gravid - men det kunne måske være derfor, klokken ringede,,?? At jeg måske har læst om, at man ikke må spise dem som gravid - netop pga jord (som man vel kan vaske af?)

Hmmm, det må have været en drøm... en champignon-drøm

Anmeld

1. april 2011

maria87

Artiskok skriver:

Tak for jeres svar

Pyyh, det er jeg glad for, I siger - jeg kan nemlig ikke lide champignon, hvis ikke de er rå  (pga. konsistensen )

Og nej, jeg er ikke gravid - men det kunne måske være derfor, klokken ringede,,?? At jeg måske har læst om, at man ikke må spise dem som gravid - netop pga jord (som man vel kan vaske af?)

Hmmm, det må have været en drøm... en champignon-drøm

Anmeld

2. april 2011

Mary

ELSKER rå champignon  Så længe der ikke er jord på er det vel fint nok....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.