Thomas Blackman

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Maise

Carina1977 skriver:

Jeg synes ikke han er sexet, men jeg synes han er charmerende. Ved ikke hvorfor, men han minder mig om min lillebror....han kan også rode sig ud i lange avancerede forklaringer, med ord jeg ikke kan finde hoved og hale i

ja der er altså noget over ham, charmerende , sexet, personlighed eller noget. elsker hans salige smil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

JJH

Hi Hi. Sexet, nej det syntes jeg alligevel ikk, men tager hatten af for han tør sige tingene som de er, for tit ryster man på hovedet af de ting han får bavlet af sig, men bagefter tænker jeg tit, "han har sku fat i noget der."

Hvis alle var lige så ærlige som ham ville verdenen være et virkelig grimt sted at være, men jeg tror DK har brug for en hjernevrider som ham.

Anmeld

1. april 2011

Maise

JJH skriver:

Hi Hi. Sexet, nej det syntes jeg alligevel ikk, men tager hatten af for han tør sige tingene som de er, for tit ryster man på hovedet af de ting han får bavlet af sig, men bagefter tænker jeg tit, "han har sku fat i noget der."

Hvis alle var lige så ærlige som ham ville verdenen være et virkelig grimt sted at være, men jeg tror DK har brug for en hjernevrider som ham.

ja han forstår at leverer sanheden i sin egen forviklethed.

Anmeld

1. april 2011

signe.

jeg synes også at han er ret pivfræk

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

KaLee skriver:

Aprilsnar(!?!)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Du skrev det jeg tænkte, men jeg turde bare ikke skrive det. Hold op, jeg grinte da jeg så dine "?!?"

Jeg synes sgu ikke han er noget særligt ang. udseendet. Og alt det lort han lukker ud er en billig efterligning af Simon Cowell - så nej, jeg synes ikke der er noget sexet over ham, jeg er lidt pinlig på hans vegne.

Anmeld

1. april 2011

wamse

Dinna88 skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Du skrev det jeg tænkte, men jeg turde bare ikke skrive det. Hold op, jeg grinte da jeg så dine "?!?"

Jeg synes sgu ikke han er noget særligt ang. udseendet. Og alt det lort han lukker ud er en billig efterligning af Simon Cowell - så nej, jeg synes ikke der er noget sexet over ham, jeg er lidt pinlig på hans vegne.

Ha ha ha  Helt enig

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

wamse skriver:

Ha ha ha  Helt enig

Det lyder godt Vi kan jo heldigvis ikke alle have samme smag!

Anmeld

1. april 2011

MaliksMor

Maise skriver:

Er der andre end mig der elsker den mand og synes han er sexet???

Aner ikke hvorfor jeg tiltrækkes af ham.

Derudover er han dælme en omgang skraldespandssludder, tjek lige denne ud. Det er altså pinligt. Han virker beruset på nogle af klipene.

God Weekend

Maise

http://www.bt.dk/bttv/clip/44/17152

du er ikke den enste der synes det

udover at han er en blegfis.. er han bare wauuw..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.