Thomas Blackman

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Maise

Er der andre end mig der elsker den mand og synes han er sexet???

Aner ikke hvorfor jeg tiltrækkes af ham.

Derudover er han dælme en omgang skraldespandssludder, tjek lige denne ud. Det er altså pinligt. Han virker beruset på nogle af klipene.

God Weekend

Maise

http://www.bt.dk/bttv/clip/44/17152

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

eElak

Maise skriver:

Derudover er han dælme en omgang skraldespandssludder, tjek lige denne ud. Det er altså pinligt. Han virker beruset på nogle af klipene.

God Weekend

Maise

Aprilsnar(!?!)

Anmeld

1. april 2011

Maise

KaLee skriver:

Aprilsnar(!?!)

OM JEG SYNES HAN ER SEXET ER EN APRILSNAR????

HAHAHHA NÆ DET SYNES JEG HAN ER, HAR SET HAM I VIRKELIGHEDEN OG HANS BLIK HIVER TRUSSERNE AF EN.

men ja man skulle tro det var en aprilsnar med de pinlige klip.

Anmeld

1. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Nej du er ikke den eneste...Jeg synes han er røv-sexet og vildt charmerende! Når der er x-factor sidder jeg også og savler lidt over ham!  Ps. Nu er jeg også til skaldede mænd...og at han så altid har jakkesæt på, det gør ham jo endnu mere hot

Anmeld

1. april 2011

Maise

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Nej du er ikke den eneste...Jeg synes han er røv-sexet og vildt charmerende! Når der er x-factor sidder jeg også og savler lidt over ham!  Ps. Nu er jeg også til skaldede mænd...og at han så altid har jakkesæt på, det gør ham jo endnu mere hot

åhhh endelig en der også synes han er lækker. ja elsker ham i jakkesæt og at han er skaldet og så intens en mand.

Anmeld

1. april 2011

tinasmor

Personligt synes jeg han er fuldstændig ulidelig at høre på.

Sexet? Overhoved ikke (set med mine briller)

Anmeld

1. april 2011

Maise

tinasmor skriver:

Personligt synes jeg han er fuldstændig ulidelig at høre på.

Sexet? Overhoved ikke (set med mine briller)

ja giver dig fulstændig ret i at han siger en masse sludder, og ved heller ikke hvorfor jeg savler over ham.

Anmeld

1. april 2011

SiLiMiMa

God Weekend

Maise

HAHAHA...AJ, sexet vil jeg ikke kalde ham, men han er bestemt en personlighed! Jeg synes, han er vildt sjov at høre på, selvom man somme tider er sådan: og , når han har fablet.....

Men sjov er han.

heise

Anmeld

1. april 2011

Maise

Heise skriver:

HAHAHA...AJ, sexet vil jeg ikke kalde ham, men han er bestemt en personlighed! Jeg synes, han er vildt sjov at høre på, selvom man somme tider er sådan: og , når han har fablet.....

Men sjov er han.

heise

ja der er altså noget over ham, ja han vrøvler og er lidt skør, men når man smiler så smelter jeg.

Anmeld

1. april 2011

Carina1977

Jeg synes ikke han er sexet, men jeg synes han er charmerende. Ved ikke hvorfor, men han minder mig om min lillebror....han kan også rode sig ud i lange avancerede forklaringer, med ord jeg ikke kan finde hoved og hale i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.