Sippet eller forståeligt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Mira0911

Invitere dem ud til noget kage eller noget, så de kan få det med hjem... 

Er de lidt dovne? og ikk gider starte bilen? Umiddelbart vil jeg mene at så er de ikke interesseret nok i at få det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Invitere dem ud til noget kage eller noget, så de kan få det med hjem... 

Er de lidt dovne? og ikk gider starte bilen? Umiddelbart vil jeg mene at så er de ikke interesseret nok i at få det... 

dovne vil jeg ikke sige.. syns bare nogle gange de forventer alt, uden at give ligeså meget igen.. her når de ikke har så mange penge, er det tit vi inviterer dem på mad osv.. så skuffer mig bare lidt, at de forlanger vi leverer det.. når de har 2 biler.. 

tak for svar..  

Anmeld

1. april 2011

Den lykkelige

Ej jeg synes bestemt også de så selv må hente det.. det jo sødt af jer at give dem det.. Jeg ville aldrig have spurgt om det hvis man havde fået det forærende.. Så jeg synes helt sikkert ikke der er noget galt i du også synes de selv burde komme efter det..

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

dovne vil jeg ikke sige.. syns bare nogle gange de forventer alt, uden at give ligeså meget igen.. her når de ikke har så mange penge, er det tit vi inviterer dem på mad osv.. så skuffer mig bare lidt, at de forlanger vi leverer det.. når de har 2 biler.. 

tak for svar..  

Kan jeg da godt se er rigtig træls... Synes bestemt de selv skal hente det, hvis de vil have det... 

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Ej jeg synes bestemt også de så selv må hente det.. det jo sødt af jer at give dem det.. Jeg ville aldrig have spurgt om det hvis man havde fået det forærende.. Så jeg synes helt sikkert ikke der er noget galt i du også synes de selv burde komme efter det..

tak.. så er det ikke mig, der hidser mig op over ingenting.. 

Anmeld

1. april 2011

tinasmor

Jeg er enig. Synes da det er virkeligt utaknemmeligt, at de beder om at I skal afleverer det. Jeg ville nok gøre som en foreslog. Sig her i weekenden: Det bliver godt vejr i morgen, i er velkommen til en øl og så kan I hente havemømblerne.

Hvis de stadigvæk ikke fatter det, så ville jeg helt ærlig bare sige det lige ud, altså hvis de spørger om han kommer ud, så ville jeg sige: Nej det gør vi desværre ikke, men hvis I stadigvæk er interesseret er I meget velkommen til at hente. Tror da ingen normale mennesker ville være sure over det.

Anmeld

1. april 2011

kiwifrugten

Jeg syntes også selv de skulle have hentet det :-)

Det er bare lige at invitere dem over og sige så kan i nappe møblerne med hjem.

Men desværre så er der bare nogen der forventer meget af nogen til trods for de sjældent selv hjælper og gir.Bare utroligt i skal invitere dem over for at de kan få møblerne.

Men håber i finder ud af det

Det er jo en super god gerning i gir dem det gratis da de ikke har så mange penge. Der burde findes nogle flere af jer :-D

Anmeld

1. april 2011

Hvem?

Anonym skriver:

nu skriver jeg anonymt, da jeg ikke vil rage mig uklar med pågældende personer.

vi har et helt fantastisk vennepar, som vi ser meget til. de har ikke så voldsom mange penge at gøre med. men de klarer sig.. 

vi har så et havebord, et rigtig flot et, med 6 stole til, som vi vil af med, da vi har købt nyt.. vi tilbød så, at de måtte få det gratis, da de ikke har noget overhovedet. det ville de jo meget gerne.

meeen men men.. sagen er nu den, at 2 gange har de skrevet til min kæreste, om han ikke kigger ud med havemøblerne!?! :O er det bare mig, eller er det ikke deres job at hente det selv? når vi har givet dem det gratis.. så forlanger de uden tøven, ay min kæreste da læsser det og leverer det.. jeg er dybt forarget, og syns det er utaknemmeligt.. De har 2 biler. så kørsel er ikke noget problem.. 

er det bare mig? hvis nej, hvordan siger man så det på en pæn måde? 

vil jo ikke være uvenner over det.. 

Jeg ville have sagt at de kan få det kvit og frit hvis de selv henter det, ellers har det jo åbenbart ingen interesse, det er hvert fald ikke jer der skal bringe det.

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Jeg syntes også selv de skulle have hentet det :-)

Det er bare lige at invitere dem over og sige så kan i nappe møblerne med hjem.

Men desværre så er der bare nogen der forventer meget af nogen til trods for de sjældent selv hjælper og gir.Bare utroligt i skal invitere dem over for at de kan få møblerne.

Men håber i finder ud af det

Det er jo en super god gerning i gir dem det gratis da de ikke har så mange penge. Der burde findes nogle flere af jer :-D

tak, det var sødt sagt..  

vi inviterer, og opfordrer dem til at tage det med hjem..

tak for dit svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.