udmattet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Jamen, er der jern i? Jeg spiser også vitaminpiller, men jeg må spise jernpiller for sig selvom de er i vitaminpillerne. 

Jeg sov gerne 12 timer i døgnet og efter det kunne jeg næsten ikke åbne øjnene om morgenen, og når jeg kom hjem fra skole sad jeg bare i sofaen. Det var heldigt hvis jeg fik lavet mad og lektier, og hvis jeg kunne holde øjnene åbne til senere end kl. 19. 

Må jeg da klart lige undersøge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Dinna88

Må jeg da klart lige undersøge.

Jeg vil foreslå dig at du beder din læge om et tjek for alle vitaminer  Det fik jeg. Det kan jo være, at du ikke optager dem alle.

Anmeld

1. april 2011

Worldwide

henh01 skriver:

Lyder som en god ide. Dagen her starter med at vi køre i bil til skolen med min store datter og så passer det nemlig med at jeg lige kan smide manden på job og så hjem. Skal nok erstatte denne bil tur med en gåtur til skolen og så må manden tage det offentlige på job

Det er nu også lækkert at komme ud i de tidlige morgentimer og dufte til naturen inden den kommer til at lugte af hverdag Nøj, lyder da helt som en naturfreak nu xD

Anmeld

1. april 2011

Holbæktrunten

henh01 skriver:

Ja jeg må prøve. Tager ellers nogen stærke vitaminer, men det har vel ikke indflydelse på mit stofskifte.?

Nej, vitaminer betyder intet ifht stofskifte. Jeg har desværre selv for lavt stofskifte, og er i livslang behandling for det. Det er nu ikke så slemt, langt bedre end konstant være træt og kuldskær :0)

B12 er der ikke nødvendigvis nok af i dine vitaminpiller - jeg har også haft B12 mangel, men efter en kur med nogle injektioner, har jeg kunne holde det i ave ved at spise B12tabletter (hedder betolvex). Men der er nogle der ikke kan optage det ordentligt i tarmsystemet, og som derfor har behov for at få injektioner med jævne mellemrum. 

Da jeg manglede B12 var jeg også konstant træt, orkede intet. Og var hele tiden småsløj. Meget træls. 

Men det var i hvert fald de ting jeg lige kunne komme på du kunne få lægen til at tjekke. Og så selvfølgelig blodsukker og nyre/levertal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.