udmattet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2011

henh01

Hej tøser og mænd

Er jeg den eneste der er voldsomt udmattet i øjeblikket? Jeg har INTET energi - what so ever. Jeg kan ikke komme ud af sengen om morgenen, er træt kl. 20 - men kan ikke falde i søvn. SOver som regel kl. 22.30-6.30 uden afbrydelser andet end når jeg selv vågner. Jeg kan ikke finder overskud til en disse - eller dvs jeg tænker jeg ikke kan magte noget men alligevel går dagen ganske udemærket og jeg får ordnet en masse herhjemme - kommer bare desværre ikke så meget ud. Jeg føler mig ugidelig - kender I det og hvad gjorde I ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

mortil3trustrup

henh01 skriver:

Hej tøser og mænd

Er jeg den eneste der er voldsomt udmattet i øjeblikket? Jeg har INTET energi - what so ever. Jeg kan ikke komme ud af sengen om morgenen, er træt kl. 20 - men kan ikke falde i søvn. SOver som regel kl. 22.30-6.30 uden afbrydelser andet end når jeg selv vågner. Jeg kan ikke finder overskud til en disse - eller dvs jeg tænker jeg ikke kan magte noget men alligevel går dagen ganske udemærket og jeg får ordnet en masse herhjemme - kommer bare desværre ikke så meget ud. Jeg føler mig ugidelig - kender I det og hvad gjorde I ved det?

Kender det alt for godt. det der virkede godt her var at komme i haven de dage der har været sol. Men ellers blot en  fra mig til dig det plejer at hjælpe når vi kommer nærmere sommeren

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Hej tøser og mænd

Har du overvejet om du har jenmangel?

Jeg havde det som dig! Men jeg havde så bare lav blodprocent.

Anmeld

1. april 2011

Worldwide

henh01 skriver:

Hej tøser og mænd

Prøv med en frisk gåtur om morgen Plejer at hjælpe her Giver en ny energi til resten af dagen og du kommer ud og får en masse frisk luft:p

Anmeld

1. april 2011

Holbæktrunten

Ja, snak evt med lægen og få ham til at tjekke flg: Jernmangen, D-vitaminmangel, B12 mangel og dit stofskifte 

Anmeld

1. april 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Har du overvejet om du har jenmangel?

Jeg havde det som dig! Men jeg havde så bare lav blodprocent.

Jeg spiser ellers nogle stærke vitaminer fra helsekost - hvor jeg spiser dobbelt op for at komme ud af min træthed.. Burde det ikek være nok?

Anmeld

1. april 2011

henh01

Mileva skriver:

Prøv med en frisk gåtur om morgen Plejer at hjælpe her Giver en ny energi til resten af dagen og du kommer ud og får en masse frisk luft:p

Lyder som en god ide. Dagen her starter med at vi køre i bil til skolen med min store datter og så passer det nemlig med at jeg lige kan smide manden på job og så hjem. Skal nok erstatte denne bil tur med en gåtur til skolen og så må manden tage det offentlige på job

Anmeld

1. april 2011

henh01

Holbæktrunten skriver:

Ja, snak evt med lægen og få ham til at tjekke flg: Jernmangen, D-vitaminmangel, B12 mangel og dit stofskifte 

Ja jeg må prøve. Tager ellers nogen stærke vitaminer, men det har vel ikke indflydelse på mit stofskifte.?

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Jeg spiser ellers nogle stærke vitaminer fra helsekost - hvor jeg spiser dobbelt op for at komme ud af min træthed.. Burde det ikek være nok?

Jamen, er der jern i? Jeg spiser også vitaminpiller, men jeg må spise jernpiller for sig selvom de er i vitaminpillerne. 

Jeg sov gerne 12 timer i døgnet og efter det kunne jeg næsten ikke åbne øjnene om morgenen, og når jeg kom hjem fra skole sad jeg bare i sofaen. Det var heldigt hvis jeg fik lavet mad og lektier, og hvis jeg kunne holde øjnene åbne til senere end kl. 19. 

Anmeld

1. april 2011

henh01

mortil3trustrup skriver:

Kender det alt for godt. det der virkede godt her var at komme i haven de dage der har været sol. Men ellers blot en  fra mig til dig det plejer at hjælpe når vi kommer nærmere sommeren

Tak Ja jeg synes også vejret er ret øv.. Håber foråret kommer tilbage SNART!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.